کد خبر: ۶۵۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
تعداد بازدید: ۴۶۳
سارقین در شهر زوریخ سوئیس به یک مغازه طلا و جواهرفروشی دستبرد زدند و نزدیک به ۱میلیون دلار طلا و جواهر به سرقت بردند.
خبرگزاری تسنیم: امروز(دوشنبه) سه سارق مسلح پس از حمله به یک فروشگاه منحصر به فرد طلا و جواهر در شهر زوریخ در سوئیس با حدود 1 میلیون دلار جواهر،پول نقد و سنگ‌های قیمتی فرار کردند.

بر اساس گزارش ان‌بی‌سی، مقامات پلیس در این‌باره گفته‌اند که این جنایتکاران در سراسر کشور تحت تعقیب قرار دارند.

گفتنی است در بیانیه‌ای که توسط پلیس زوریخ در این رابطه منتشر شده آمده است: بعد از اینکه ما این افراد را تحت تعقیب قرار دادیم آنها اقدام به دزدی کردند و یکی از آنها به طور ناگهانی اسلحه کمری خود را بیرون می‌آورد و پرسنل فروشگاه طلا و جواهری "هافمن" را تهدید می‌کند.

شایان ذکر است در این بیانیه آمده که دزدها با پای پیاده اقدام به فرار کرده‌‌اند.کارشناسان پزشکی قانونی صحنه جرم را مورد بررسی قرار داده‌اند و کارآگاهان از همسایه‌ها در رابطه با این سرقت سوالاتی کردند.

یک سخنگوی پلیس به "ان بی سی نیوز" گفت:"ما اطلاعاتی دریافت کرده‌ایم و سرنخ‌هایی داریم اما تحقیقات همچنان ادامه دارند".

مقامات دو تصویر از مظنونان که از دوربین مداربسته فروشگاه به دست آمده است را منتشر کرده‌اند و گفتند:" این دو نفر، آلمانی را به صورت شکسته و به سختی صحبت می‌کنند".

برخی رسانه‌ها گزارش دادند که ممکن است بین این سرقت و دزدی اخیر در دوسلدورف که در ماه مه گذشته اتفاق افتاد و طی آن سارقین 14 ساعت به ارزش 500هزار دلار را به سرقت بردند، ارتباطی وجود داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: