کد خبر: ۶۵۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۱۲۴۶
هرچند تاکنون سیستم‌های ورود بدون کلید و استارت بدون کلید در خودروها، به‌صورت یک تکنولوژی جدید ارائه می‌شد، اما ولوو قصد دارد از سال 2017 مدل‌های بدون کلید واقعی یا کلید دیجیتالی را برای خودروهای خود معرفی نماید.
وب‌سایت پدال: هرچند تاکنون سیستم‌های ورود بدون کلید و استارت بدون کلید در خودروها، به‌صورت یک تکنولوژی جدید ارائه می‌شد، اما ولوو قصد دارد از سال 2017 مدل‌های بدون کلید واقعی یا کلید دیجیتالی را برای خودروهای خود معرفی نماید.

معرفی اولین خودروهای بدون کلید واقعی توسط ولوو

ولوو اولین شرکتی خواهد بود که کلیدهای دیجیتالی را به صنعت خودرو می‌آورد. برنامه ولوو، حذف کامل کلیدهای فیزیکی و جایگزینی آن با کلیدهای دیجیتالی است که می‌تواند در گوشی‌های هوشمند مالک قرار گیرد.

معرفی اولین خودروهای بدون کلید واقعی توسط ولوو

درواقع کلید دیجیتالی، نوعی برنامه برای تلفن‌های هوشمند است که می‌تواند از طریق بلوتوث با خودرو ارتباط برقرار کند. قابلیت‌های این کلید دیجیتالی، کاملاً مشابه کلیدهای هوشمند فعلی خواهد بود و می‌توان از طریق آن درب‌های خودرو را باز یا قفل نمود و یا استارت زده و موتور را روشن کرد.

معرفی اولین خودروهای بدون کلید واقعی توسط ولوو

این ویژگی با درنظر گرفتن ابعاد ایمنی آن، پتانسیل‌های زیادی خواهد داشت. به‌عنوان مثال شرکت‌های کرایه خودرو به راحتی می‌توانند کلید دیجیتالی را برای مشتریان ارسال کنند.

معرفی اولین خودروهای بدون کلید واقعی توسط ولوو

ولوو قرار است طی یک برنامه آزمایشی از بهار امسال در خودروهای فرودگاه گوتنبرگ سوئد و در تعدادی محدود، این فناوری را آزمایش کند.

معرفی اولین خودروهای بدون کلید واقعی توسط ولوو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: