کد خبر: ۶۵۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۳۸۷
اسطوره باشگاه روسونری معتقد است که یوونتوس برای پنجمین بار متوالی قهرمان این فصل سری‌‌آ خواهد شد.
خبرگزاری فارس: پائولو مالدینی مدافع اسبق آث‌میلان در اظهاراتی قهرمان این فصل سری‌آ را بیان کرد. او معتقد است که یوونتوس برای پنجمین بار متوالی قهرمان کالچو خواهد شد زیرا قدرتمندترین تیم حال حاضر ایتالیا است.

اسطوره روسونری در مصاحبه با سایت توتو میرکاتو اظهار داشت: من صراحتا اعلام می‌کنم که یوونتوس با قدرت بار دیگر قهرمان خواهد شد. یووه اکنون قدرتمندترین تیم حال حاضر ایتالیا است.

وی افزود: با وجود اینکه تیم‌های قدرتمندی مانند ناپولی و فیورنتینا در سری‌آ حضور دارند اما قدرت آنها به مانند بیانکونری نیست.

مالدینی در ادامه به تمجید از پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یووه پرداخت و گفت: به نظرم او در چند سال آینده به یکی از بهترین‌های جهان خواهد شد. آینده درخشانی در انتظار دیبالا است زیرا بازی کردن او در ترکیب بیانکونری او را میان بهترین‌ها جهان قرار می‌دهد.

یوونتوس اکنون با 58 امتیاز در صدر جدول کالچو قرار دارد. پشت سر یووه، ناپولی با 56 امتیاز قرار دارد که فردا یک دیدار بسیار حساس مقابل میلان دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: