کد خبر: ۶۵۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۳۷۱
فیس بوک در نظر دارد به زودی امکان استفاده از چندین اکانت به واسطه ی یک اپلیکیشن را برای کاربران اندرویدی مسنجر خود مهیا نماید تا قادر باشند از چندین حساب کاربری خود در یک جا بهره مند گردند.
وب‌سایت دیجیاتو - فروغ بیداری: چند روز پیش در خبری نوشتیم فیس بوک در نظر دارد به زودی امکان استفاده از چندین اکانت به واسطه ی یک اپلیکیشن را برای کاربران اندرویدی مسنجر خود مهیا نماید تا قادر باشند از چندین حساب کاربری خود در یک جا بهره مند گردند و دیگر لازم نباشد از اکانتی بیرون آمده و وارد دیگری بشوند و همه آنها با یک بار لاگین نمودن در دسترسشان باشند.

امکان جدید در مسنجر فیسبوک
حالا این ویژگی امروز به صورت رسمی عرضه گشته و کاربران اندروید می توانند در یک دیوایس، میان چندین حساب کاربری خود سوئیچ نمایند. برای اضافه نمودن اطلاعات حساب ها، کافی است به بخش اکانت جدید در قسمت تنظیمات این اپ بروید.

اگر دوست ندارید کسی پیام های شما در حساب های مختلف این شبکه اجتماعی را بخواند، می توانید برای آن رمز عبور تعیین نموده و تنظیماتش را به گونه ای تغییر دهید که در هر بار سوئیچ نمودن میان اکانت ها، به ورود پسورد نیاز داشته باشد.

لازم است اشاره نمائیم، هنگامی که پیامی به اکانت های دیگر می آید، نوتیفیکیشنی مبنی بر دریافت پیام روی موبایلتان ظاهر می گردد اما متن پیغام تا زمانی که کاربر آن را باز نکند، به صورت محرمانه باقی خواهند.

اگر تمایل دارید قابلیت های جدید مسنجر فیس بوک را استفاده نمائید، هم اکنون می توانید به گوگل پلی رفته و آپدیت جدید آن را دانلود و نصب نمائید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: