کد خبر: ۶۸۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۷۱۶
دیدار تیم ملی کشورمان مقابل شیراک بسیار مخفیانه برگزار شد و مشخص نیست کدام بازیکنان در زمین حضور پیدا کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،مهرداد خانبان از دستیاران کارلوس کی روش امروز یک تصویر را روی اینستاگرام خود منتشر کرده و برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت کرده است.  در تصویر فوق همه بازیکنان دعوت شده به اردو از جمله سه دروازبان دعوت شده حضور دارند که این مساله به تشخیص  ۱۱ فرد اصلی ایران در بازی مقابل شیراک را  دشوار می‌کند.


کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی با استراتژی ابهام تمرینات خود را در ارمنستان پیش برده و قصد دارد با ترکیبی جدید در بازی مقابل ازبکستان حریف آسیا میانه ایی خود را شگفت زده کند. ایران بازی مقابل شیراک را به سود خود خاتمه داد اما در هیچ جا به این نکته اشاره نشده بود که کدام بازیکنان دو گل تیم ملی را به ثمره رسانده اند.


ایران در دو بازی حساس مقابل ازبکستان و کره جنوبی دارد و کسب ۴ امتیاز از این دو دیدار موقعیت ملی پوشان فوتبال ما را برای صعود به جام جهانی مستحکم تر خواهد کرد.

تنها تصویر منتشر شده از دیدار ایران و شیراک را در زیر مشاهده می کنید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: