کد خبر: ۶۸۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۹۰۰
یکی از بانوان هوادار استقلال قاب عکسی را به سرمربی آبی‌پوشان اهدا کرد.
هدیه جالب هوادار بانوی استقلال به منصوریان/ بی‌توجهی هواداران به کلیپ پخش‌شده از مدافع این تیمبه گزارش خبرداغ ،تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل ملوان نوین بندر انزلی از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در کمپ باشگاه استقلال برگزار شد.

 

* علیرضا منصوریان پیش از آغاز تمرین برای شاگردانش صحبت کرد.

 

* ملی‌پوشان استقلال‌ (امید ابراهیمی و وریا غفوری)، امید نورافکن و لئوناردو پادوانی غایبان تمرین بودند. پادوانی به‌علت مصدومیت مدتی دور از میادین خواهد بود.

 

* روزبه چشمی که چند روزی است در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، امروز زیر نظر دکتر امین نوروزی تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشت.

 

* بازیکنان ابتدا زیر نظر استیو جونز خود را گرم کردند و سپس در دو گروه زیر نظر مربیان کارهای تاکتیکی انجام دادند.

 

* نصرالله عبدالهی، بهتاش فریبا و پندار توفیقی از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

 

* حدود 50 نفر از هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند و به تشویق یک به یک بازیکنان و مربیان پرداختند. نکته قابل توجه اینکه آنها سیدمجید حسینی مدافع استقلال را به شدت تشویق کردند. این درحالی بود که چند روز پیش کلیپی از این مدافع پخش شده بود که در آن عنوان می‌کرد هوادار پرسپولیس است.

 

* یکی از بانوان هوادار استقلال که بیرون کمپ بود، قابی عکس را که شماره 10 علیرضا منصوریان روی آنها نقش بسته بود، به سرمربی استقلال اهدا کرد.

 

* یکی از عوامل اجرایی کمپ به هنگام تمرین آبی‌پوشان با دستگاه چمن‌زنی مشغول کوتاه کردن چمن کمپ بود.

 

* به‌دلیل وزش شدید باد علیرضا منصوریان سوئی‌شرت پوشیده بود.

 

* بازیکنان استقلال ساعت 18 فردا راهی بندر انزلی خواهند شد و در هتل سفیدکنار این شهر مستقر می‌شوند.

 

تیم فوتبال استقلال در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی در انزلی به مصاف ملوان نوین این شهر خواهد رفت. بازی ملوان نوین - استقلال از ساعت 16:10 روز شنبه 10 مهر ماه در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد شد.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: