کد خبر: ۶۷۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۴۸۲۴
با اعلام قرعه کشی جدید لیگ برتر ، باری دیگر منصوریان تیمش بعد از قلعه نویی به مصاف حریفان می رود!
قلعه نویی دوباره جاده صاف کن منصوریان شد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ؛ با اعلام برنامه لیگ برتر مشخص شد که پرسپولیسی ها قرعه شان بعد از تیم ماشین سازی تبریز است و هر تیمی که با شاگردان رسول خطیبی بازی کند ، هفته بعدش به مصاف شاگردان برانکو ایوانکویچ می رود. این شرایط را استقلالی ها با تراکتورسازی دارند و هر تیمی که با شاگردان قلعه نویی مصاف می دهد ، باید یک هفته بعدش به مصاف استقلال برود.

این اتفاق دو فصل قبل هم در برنامه لیگ افتاده بود و تیم نفت منصوریان بعد از استقلال قلعه نویی با تیم های مختلف بازی می کرد. شرایطی که سبب شده بود تا نفت این پوئن را داشته باشد که با تیم هایی مصاف داشته باشد که فشار سختی را در مصاف با استقلال سپری می کردند و البته آن فصل نفت منصوریان تا هفته پایانی مدعی قهرمانی بود و در نهایت سوم شد. قلعه نویی هم همان فصل در میان تیم های بالای جدولی نبود و سهمیه ای نگرفت تا از مربیگری استقلال کنار گذاشته شود.

آن زمان قلعه نویی اعتقاد داشت ، تیمی که قرعه بعد از استقلال و پرسپولیس قرار می گیرد ، شانس بالایی برای موفقیت دارند ، چون با خسته ترین تیم های ممکن بازی می کند. این بار هم تیم او همان کاور را برای علیرضا منصوریان دارد . تراکتور یکی از مدعی هاست و باید دید قلعه نویی به این قرعه چه واکنشی نشان می دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: