وزیر بهداشت: حدود 50 درصد ایرانیان اضافه وزن دارند

وزیر بهداشت: حدود 50 درصد ایرانیان اضافه وزن دارند

دکتر سید حسن هاشمی گفت: وضعیت ما از نظر شاخصهای سلامتی، خوب است؛ به طوری که در حوزه‌هایی مانند کاهش مرگ و میر نوزادان و مادران و ... از جایگاه خوبی برخوردار هستیم.
۱۳۹۷/۰۱/۳۰
رژیم روزه داری برای کاهش وزن

رژیم روزه داری برای کاهش وزن

حرفی که این روزها در باب سلامت و کاهش وزن مد شده، رژیم روزه متناوب است. نترسید: برای بهره از آن کافیست فقط مدت کوتاهی آشپزخانه را ببندید
۱۳۹۷/۰۱/۲۹
اگر می‌خواهید لاغر شوید بخوانید

اگر می‌خواهید لاغر شوید بخوانید

اگر به اندازه‌ای سریع غذا می‌خورید که لقمه‌های غذا را تقریبا بدون جویدن قورت می‌دهید، باید هرچه زودتر این عادت نادرست را کنار بگذارید و تلاش کنید که آهسته غذا خوردن را به الگوی همیشگی‌تان تبدیل کنید.
۱۳۹۷/۰۱/۱۶
این ورزش‌ها را در رختخواب انجام دهید

این ورزش‌ها را در رختخواب انجام دهید

بسیاری از افراد به علت مشغله کاری وقت چندانی برای ورزش ندارند و نمی‌توانند از فواید آن سود ببرند، اما با مدیریت زمان و انتخاب ورزش مناسب در مکان‌های مختلف می‌توان در برنامه روزانه خود ساعتی را برای فعالیت بدنی گنجاند.
۱۳۹۷/۰۱/۱۳
چطور با رژیم موز لاغر شویم؟

چطور با رژیم موز لاغر شویم؟

موز میوه ای ست سرشار از فیبر و علاوه بر شیرین بودن، سیرکننده نیز هست و به این دلیل تمایل به خوردن غذا را کاهش داده و میتواند در لاغری نقش مهمی ایفا کند!
۱۳۹۶/۱۱/۲۴
سریع‌ترین راه برای آب کردن چربی شکم و پهلو

سریع‌ترین راه برای آب کردن چربی شکم و پهلو

دستیابی به شکم تخت و پهلوهای بدون چربی به راحتی شدنی نیست و باید ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب جزو عادات روزنه قرار گیرد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۴
بدترین خوراکی‌هایی که موجب بزرگ شدن شکم می‌شوند!

بدترین خوراکی‌هایی که موجب بزرگ شدن شکم می‌شوند!

این مطلب خوراکی‌هایی را معرفی میکند که با خوردن آن‌ها کالری و چربی بیش از حد وارد بدن می‌شود و باعث تجمع چربی در ناحیه شکمی می‌شود.
۱۳۹۶/۱۱/۱۰
۶ راه طلایی برای ۱۰ کیلو کاهش وزن

۶ راه طلایی برای ۱۰ کیلو کاهش وزن

آیا تا به‌ حال به این فکرکرده‌اید که چگونه می‌توانید راحت و بی دردسر از شر ۱۰ کیلو اضافه وزنتان خلاص شوید؟!
۱۳۹۶/۱۱/۱۰
میان وعده های مناسب برای لاغری

میان وعده های مناسب برای لاغری

هیچ ماده غذایی به تنهایی کمکی به لاغری یا چاقی نمی‌کند، عوامل متعددی در رسیدن ما به وزن ایده آل تاثیر گذار هستند که از جمله این عوامل می‌توان به رژیم غذایی، سبک زندگی، فعالیت بدنی و ساختار هورمونی و فیزیولوژیکی بدن اشاره کرد
۱۳۹۶/۱۱/۰۱
کاهش وزن با فلفل

کاهش وزن با فلفل

تحقیقی بر روی موش های مبتلا به چاقی انجام شد که برای۲۲ هفته رژیم غذایی آنها فقط شامل غذاهای چرب بود
۱۳۹۶/۱۰/۲۴
۵ غذایی که به چربی‌سوزی کمک می‌کنند

۵ غذایی که به چربی‌سوزی کمک می‌کنند

زمانی که صحبت از کاهش وزن می‌شود، این سوال پیش می‌آید، چه غذاهایی بخوریم تا چربی‌ها را بسوزانیم؟
۱۳۹۶/۱۰/۲۱
۷ زمان نامناسب برای اندازه‌گیری وزن بدن

۷ زمان نامناسب برای اندازه‌گیری وزن بدن

مصرف غذاهای شور، باعث احتباس آب در بدن می‌شود و وزن را به طور موقت افزایش می‌دهد. کربوهیدرات‌ها نیز همین خاصیت را دارند. مقادیر اضافی آنها به شکل گلیکوژن در کبد ذخیره می‌شود. گلیکوژن آب را جذب می‌کند. بنابراین بعد از مصرف این دو گروه غذایی خود را وزن نکنید.
۱۳۹۶/۱۰/۱۳
اگر نگران افزایش وزن هستید، کشمش نخورید

اگر نگران افزایش وزن هستید، کشمش نخورید

کشمش، یکی ازمغذی‌ترین میوه‌های خشک درجهان است و حتی توسط متخصصان مراقبت‌های بهداشتی توصیه می‌شود.
۱۳۹۶/۱۰/۰۵
نوشیدن یک لیوان آب‌انگور طبیعی قبل از خواب برای لاغری  و تناسب اندام شما توصیه می شود

نوشیدن یک لیوان آب‌انگور طبیعی قبل از خواب برای لاغری و تناسب اندام شما توصیه می شود

هر چند مصرف آبمیوه‌ قبل از خواب توصیه نمی‌شود، اما نوشیدن یک لیوان آب‌انگور طبیعی قبل از خواب منجر به خواب بهتر و چربی سوزی بیشتری برای شما خواهد شد.
۱۳۹۶/۰۹/۲۳
4 دلیل برای آب نشدن چربی شکم

4 دلیل برای آب نشدن چربی شکم

چربی‌های شکم معمولا آخرین قسمتی از بدن هستند که لاغر می‌شوند و از بین می‌روند.
۱۳۹۶/۰۹/۲۰
صفحه  از ۳۳