کد خبر: ۶۸۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۷۶۴
پرسپولیس با برانکو روزهای خوبی را سپری کرده و گرچه هنوز نتوانسته به قهرمانی برسد اما عملکرد او مورد قبول هواداران بود. به خصوص که پرسپولیس زیبا هم فوتبال بازی می‌کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،برانکو اواخر لیگ چهاردهم سرمربی پرسپولیس شد و هدایت این تیم در چند بازی لیگ قهرمانان آسیا و ۵ بازی لیگ برتر را عهده‌دار شد. سرمربی کروات هرچند در این ۵ بازی از لحاظ آماری عملکرد چندان خوبی نداشت اما پیروزی در دربی حساس پایتخت باعث شد خیلی‌ها به تیم تحت هدایت او در فصل بعد امیدوار شوند. برانکو در این ۵ بازی صاحب ۲ پیروزی، ۲ شکست و یک مساوی شد تا با ۷ امتیاز و ۶ گل زده و ۶ گل خورده در انتظار فصل آینده باشد.


برانکو شروع بسیار ضعیفی در لیگ پانزدهم داشت. تیمی که این بار با سلیقه او بسته شده بود، در ۶ هفته ابتدایی تنها به ۴ امتیاز رسید تا حتی زمزمه‌های برکناری او هم شنیده شود اما او در تیم ماندنی شد و پرسپولیس در ادامه رفته‌رفته خود را بالا کشید تا جایی که در هفته پایانی تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان، قهرمانی را از دست داد و به نایب‌قهرمانی راضی شد. در این فصل برانکو با پرسپولیس ۱۶ برد به دست آورد، در ۹ بازی تن به تساوی داد و ۵ بازی را هم با شکست پشت سر گذاشت. پرسپولیس به رغم این‌که با ۵۰ گل زده خط حمله‌ای هجومی داشت، با ۳۴ گل خورده خط دفاعی ضعیفی داشت که به اذعان خیلی‌ها پاشنه‌آشیل تیم برانکو بود و قهرمانی را از او گرفت.


برانکو در گام اول مشکلات دفاعی تیمش را برطرف کرد و با جذب بیرانوند درون دروازه و چند مدافع باتجربه، حفره‌های دفاعی تیمش را پوشاند. حالا تیم او به دفاعی‌ترین تیم لیگ تبدیل شده تا جایی که از ۷ بازی خود، تنها ۲ گل خورده است. این بار مشکل گلزنی باعث شده تا آن‌ها صدر جدول را به دلیل تفاضل گل به تراکتورسازی بدهند. تیم برانکو تا اینجا ۷ گل زده که عمده آن را مرهون بازی با سپاهان و ۳ گلی است که به تیم ویسی زد. اگر تیم برانکو مثل بازی با سپاهان در دفاع و حمله قدرتمند باشد، پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد.


تا اینجا برانکو در ۴۲ بازی لیگ برتر سرمربی پرسپولیس بوده که بیش از نیمی از آن‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است؛ پرسپولیس با هدایت او در ۲۲ بازی پیروز شده و در ۱۳ بازی هم تن به تساوی داده است. آمار باخت‌های برانکو تک‌رقمی است و در ۷ بازی، او شکست را تجربه کرده است. ۶۳ گل زده و ۴۲ گل خورده و کسب ۷۹ امتیاز حاصل عملکرد برانکو در پرسپولیس بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: