کاهش مشکلات گوارشی با این سیب زمینی

کاهش مشکلات گوارشی با این سیب زمینی

این سیب زمینی‌های شیرین می‌توانند یک چرخش در سنت‌های امتحان شده شما باشند، طعم‌های جدیدی به سفره شما بدهند و همراه آن مواد غذایی مفیدی را به شما پیشنهاد بدهند که به کاهش مشکلات گوارشی شما هم کمک فراوانی کنند
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
این سبزیجات باید در رژیم غذایی گنجانده شوند

این سبزیجات باید در رژیم غذایی گنجانده شوند

محققان در تحقیقی به بررسی بهترین سبزیجاتی پرداختند که ارتباط قوی ای با کاهش ریسک ابتلا به بیماری‌های مزمن دارند
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
باید و نبایدهای

باید و نبایدهای "تغذیه" در شب‌های امتحان

یک کارشناس تغذیه معتقد است، در تغذیه ایام امتحانات باید از هر شش گروه مواد غذایی استفاده شده و غذاهای پرچرب و پرنمک از برنامه غذایی دانش آموزان حذف شود.
۱۳۹۸/۰۳/۰۴
سبزیجاتی که باید در رژیم غذایی گنجانده شوند

سبزیجاتی که باید در رژیم غذایی گنجانده شوند

مصرف طیف وسیعی از سبزیجات با رنگ های مختلف از سوی محققان توصیه می شود چراکه سبزیجات دارای انواع مواد مغذی بوده و برخی ترکیبات فراتر از ویتامین ها و مواد معدنی هستند.
۱۳۹۸/۰۳/۰۴
گیاهخواری و کاهش چهار ماده اساسی در بدن

گیاهخواری و کاهش چهار ماده اساسی در بدن

هر دلیلی که برای گیاهخواری وجود داشته باشد، حذف بسیاری از مواد پروتئینی حیوانی، به ایجاد مشکلاتی برای بدن انسان منجر خواهد شد
۱۳۹۸/۰۳/۰۲
آبمیوه به اندازه نوشابه خطرناک است

آبمیوه به اندازه نوشابه خطرناک است

این مطالعه که در نوع خود بزرگ‌ترین پژوهش درباره مصرف آبمیوه‌های غیر طبیعی است توسط محققان آمریکایی صورت گرفته است
۱۳۹۸/۰۲/۲۹
در مصرف این مواد غذایی افراط نکنید

در مصرف این مواد غذایی افراط نکنید

پژوهشگران هشدار می‌دهند که مصرف مقدار بیش از حد معقول و مناسب برخی مواد غذایی مفید می‌تواند در جهت معکوس عمل کرده و برای ما خطرناک و مضر باشد
۱۳۹۸/۰۲/۲۹
تاثیر مصرف سبزیجات در پیشگیری از دیابت و چاقی

تاثیر مصرف سبزیجات در پیشگیری از دیابت و چاقی

مطالعات جدید نشان می دهد ماده ای به نام نیترات که در سبزیجات پهن برگ مانند اسفناج، کاهو و کرفس موجود است، می تواند به سلامت قلب کمک کند و خطر ابتلا به چاقی و دیابت را کاهش دهد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶
تاثیر مصرف زیاد نمک بر ابتلا به سرطان معده

تاثیر مصرف زیاد نمک بر ابتلا به سرطان معده

مطالعات جدید نشان می دهند مصرف بیش از حد نمک علاوه بر ایجاد فشار خون بالا و بیماری های قلبی– عروقی، می تواند خطر ابتلا به سرطان معده را افزایش دهد .
۱۳۹۸/۰۲/۲۶
مواد خوراکی رقیق کننده خون را بشناسید

مواد خوراکی رقیق کننده خون را بشناسید

موادغذایی حاوی سالیسیلات مانند آووکادو، برخی توت‌ها، فلفل چیلی و گیلاس نیز می‌توانند مانع لخته‌شدن خون شوند
۱۳۹۸/۰۲/۲۵
تاثیر یک افزودنی غذایی پرمصرف بر سلامت روده

تاثیر یک افزودنی غذایی پرمصرف بر سلامت روده

متخصصان استرالیایی در بررسی‌های اخیر دریافتند که نوعی افزودنی غذایی موسوم به E171 بر میکروبیوم روده اثر می‌گذارد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۴
چقدر قهوه بخوریم تا بیشتر زنده بمانیم؟

چقدر قهوه بخوریم تا بیشتر زنده بمانیم؟

کافئین به دلیل فوایدی که برای سلامتی دارد شناخته شده است، اما چقدر نوشیدن قهوه موجب افزایش امید به زندگی می‌شود؟ آیا نقطه‌ای هست که قهوه از مفید بودن به مضر شدن تبدیل شود؟
۱۳۹۸/۰۲/۲۴
پیاز، معجزه‌ای برای قند خون و پوکی استخوان

پیاز، معجزه‌ای برای قند خون و پوکی استخوان

پیاز سبزیجاتی با خاصیت ضد التهابی است که می‌تواند قند خون را تنظیم کرده و از پوکی استخوان جلوگیری کند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آیا پروتئین سویا کلسترول بد را کاهش می دهد؟

آیا پروتئین سویا کلسترول بد را کاهش می دهد؟

سویا یکی از نادر ترین غذاهای گیاهی است که حاوی تمام اسید آمینه های ضروری است. پروتئین سویا بالاست که حاوی کلسترول و تنها سطح پایین چربی اشباع است
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
رژیم لاغری پرچربی که این روزها طرفداران زیادی دارد

رژیم لاغری پرچربی که این روزها طرفداران زیادی دارد

رژیم غذایی کتو که این روزها طرفداران زیادی هم دارد، تحت مطالعات زیادی قرار گرفته و در بیش از ۲۰ مورد از آن‌ها، این رژیم غذایی برای کاهش وزن مؤثر اعلام شده است. همچنین این رژیم می‌تواند راهی برای مقابله با دیابت، سرطان، صرع و آلزایمر باشد
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
صفحه  از ۲۰۰