کد خبر: ۶۸۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
تعداد بازدید: ۷۹۶
هافبک پیشین سرخ آبی ها گفت: من و هادی از بچگی با هم بزرگ شدیم و خاطرات ما بسیار زیاد است.
به گزارش خبرداغ به نقل از بائو: هر روز هادی نوروزی را می بینمکاپ: میثم بائو درباره حضورش در مراسم نخستین سالگرد درگذشت زنده یاد هادی نوروزی اظهار داشت: باورش هنوز هم برای من سخت است که هادی از بین ما رفته است. یک سال از این موضوع می گذرد و من هر روز به او فکر می کنم.

وی ادامه داد:تصویر هادی در گوشی تلفنم و در اتاقم وجود دارد که هر روز به آن نگاه می کنم.در واقع می توانم بگویم هر روز هادی را می بینم. من و هادی از بچگی با هم بزرگ شدیم و خاطرات ما بسیار زیاد است. یا او به خانه ما می آمد و یا من در کنار او بودم. با هم فوتبال را شروع کردیم و با هم در پرسپولیس همبازی هم بودیم.

بائو افزود:یادم است در بازی مقابل فجر شیراز یک پاس گل به او دادم که بعد از بازی گفت میثم خودت هم می توانستی بزنی. اما همیشه به من لطف داشته ای. امیدوارم بتوانم برای خانواده اش و پسر و دخترش هر کار که می توانم انجام دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: