کد خبر: ۶۸۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۷۷۹
شاگردان رسول خطیبی و عبدالله ویسی با برتری مقابل رقبای خود به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صعود کردند.
صعود راحت ماشین‌سازی با گل‌های دورقمی و سپاهان با برتری قاطع به یک‌شانزدهم نهایی جام حذفیبه گزارش خبرداغ ،در نخستین دیدار از مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران ماشین‌سازی تبریز در چهارمحال و بختیاری میهمان اتحاد لردگان این استان بود که در نهایت با برتری 11 بر 2 این تیم را شکست داد.

 

برای ماشین‌سازی در این دیدار سامان نریمان جهان (5 بار)، سهراب ادیب ( 2 بار)، پیام صادقیان، سعید مهری، حبیب گردانی و امین قاسمی‌نژاد به ثمر رساندند.

 

ماشین‌سازی در مرحله یک شانزدهم نهایی با برنده دیدار خونه به خونه بابل و شاهین بندرعباس دیدار خواهد کرد.

 

غذای سبز مشهد صفر - سپاهان اصفهان 4

 

همچنین از ساعت 14:30، فولاد مبارکه سپاهان  در ورزشگاه ثامن‌الائمه سپاهان مهمان تیم غذای سبز مشهد بود که این بازی در نهایت با پیروزی 4 بر صفر شاگردان ویسی به پایان رسید.

 

برای سپاهان در این بازی محمود قائد رحمتی در دقیقه 66 ،عماد میر جوان در دقایق 87 و 93 و جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه 90 گلزنی کردند.

 

این تیم مشهدی در لیگ دسته سوم فوتبال ایران به میدان می‌رود.

 

سپاهان با پیروزی در این بازی در مرحله بعد به مصاف تیم پارس جنوبی جم می‌رود. پارس جنوبی با انصراف نیروی زمینی به طور مستقیم به مرحله یک شانزدهم صعود کرد.

 

پیش از برگزاری بازی‌های امروز از این مرحله، تیم‌های آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان انزلی، راه‌آهن، شهرداری ماهشهر و اکسین البرز با انصراف رقبای خود به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کردند.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: