کد خبر: ۶۸۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید: ۶۰۶
ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا گفت: دادگاه اسپانیا بی دلیل مرا فرا می‌خواند، از دست آنها به ستوه آمده‌ام.
به گزارش خبرداغ به نقل از نیمار: از دست دادگاه اسپانیا به ستوه آمده‌امخبرگزاری فارس: نیمار که به خاطر پولشویی و قاچاق کالا در برزیل و اسپانیا تحت بازجویی و کنترل پلیس است، با استناد به قانون جزایی اسپانیا حق خروج از خاک این کشور را نداشته اما می تواند آزادانه برای بازی‌های فوتبال تمرین کند و حتی در لیگ قهرمانان اروپا به ضمانت باشگاه بارسلونا حق حضور در بازی‌ها را نیز دارد.

نیمار تا کنون 8 بار به دادگاه عالی اسپانیا فراخوانده شده و ادعا می کند که تا کنون هیچ پیشرفتی در مذاکرات و مباحثه‌ها شکل نگرفته است.

این ستاره برزیلی به خبرنگاران گفت: دوستانم مدام از من می خواهند که یک وکیل خبره استخدام کنم اما نیازی به این کار نیست و پدرم در کنار من هست. ما واقعیت را می‌گوییم و این چیزی نیست که دادگاه اسپانیا منتظر شندینش باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: