کد خبر: ۶۸۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۷۲۴
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف تیم لیگ یکی می رود که هدایت آن را بازیکن سابق پرسپولیس برعهده دارد.
دیدار دوستانه پرسپولیس با پارس جنوبی/ بازیکن سابق استقلال روی نیمکت خیبربه گزارش خبرداغ ،سرمربی سابق تیم آلومینیوم هرمزگان با تیم خیبرخرم آباد به توافق رسید و در ادامه رقابت های لیگ یک هدایت سکان این تیم را برعهده خواهد گرفت. 
 
داود حقدوست سابقه مربیگری در تیم های آلومینیوم هرمز گان تربیت یزد ،کاوه تهران ، شهرداری بندرعباس و شهرداری انزلی را در کارنامه دارد. این مربی 43 ساله دارای مدرک مربیگری a آسیا می باشد. 


 
دیدار دوستانه پرسپولیس با پارس جنوبی 
 
تیم فوتبال پرسپولیس ۱۷ مهرماه در دیداری دوستانه به مصاف تیم پارس جنوبی می‌رود. 
 
 تیم فوتبال پرسپولیس که روز جمعه در مرحله یک سی‌ودوم جام حذفی برابر قشقایی شیراز به میدان می‌رود، شنبه آینده یعنی 17 مهرماه ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته اولی پارس جنوبی خواهد رفت. 


 
توافق کلانتری با مس برای جدایی 
 
علی اصغر کلانتری طی جلسه ای که با مسولان باشگاه مس رفسنجان داشت به صورت توافقی از این تیم جدا شد.وی در خصوص جدایی اش از این تیم گفت: متاسفانه در چند هفته گذشته نتوانستیم نتیجه دلخواه را بدست آوریم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. 
 


سرمربی جدید مس شنبه انتخاب می شود 
 
پس از خداحافظی کلانتری از مس رفسنجان مسولان باشگاه به دنبال جذب یک مربی جدید هستند.در حال حاضر جدی ترین گزینه سرمربیگری در مس  کرستیچوویچ است و براساس گفته مدیرعامل باشگاه سرمربی تا شنبه معرفی خواهد شد. 


 
مدیرعامل سپیدرود استعفا داد 
 
مدیرعامل باشگاه تیم رشت از سمت خود استعفا داد.محمد پورحسن پس از تجمع اعتراض آمیز هواداران تیم سپیدرود رشت به دلیل مشکلات مالی وی از سمت خود استعفا داد.

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: