کد خبر: ۶۸۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۸۶۳
عموی دامادم فوت کرد، نتوانستم به بابل بروم؛
اسطوره پرسپولیس گفت: «مطمئن باشید در اولین فرصت به بابل می روم و سری به مزار خدابیامرز هادی نوروزی خواهم زد.»
به گزارش خبرداغ ،مراسم اولین سالگرد زنده یاد هادی نوروزی در حالی امروز در روستای کپورچال بابل برگزار می شود که اغلب پرسپولیسی ها قادر به حضور در این مراسم نیستند.

 

یکی از این پرسپولیسی ها علی پروین است که معمولا در مراسم ختم و عزاداری همواره حضور پیدا می کند اما این بار دلیل موجهی برای این غیبت دارد.

 

اسطوره باشگاه پرسپولیس در این رابطه اظهار داشت: «کلی برنامه ریزی کرده بودم که امروز به بابل بروم اما متأسفانه عموی داماد کوچک ترم حسام فوت کرد و باید امروز در مراسم آن خدابیامرز شرکت کنیم.

 

پروین ادامه داد: «این موضوع را از طریق رامشگر مربی مازندرانی هادی نوروزی به اطلاع خانواده آن مرحوم رسانده و عذرخواستم. البته مطمئن باشید در اولین فرصت به بابل می روم و سری به مزار خدابیامرز هادی نوروزی خواهم زد.»

 

وی در پایان تأکید کرد: «ما باید قدر آدم ها را تا زمانی که زنده هستند بدانیم. متأسفانه تا زمانی که زنده هستیم با هم مشکل داریم و حتی به هم نگاه هم نمی کنیم اما همین که یکی فوت می کند همه می ریزیم دور خانواده اش و دور امجدیه می چرخانیم و بعد هم همه چیز تمام می شود و می رود پی کارش و این خوب نیست.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: