کد خبر: ۶۸۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۷۱۶
برخورد قطار در روبروی جاده قدیم محمدیه ، منجر به مرگ دو نفر شد.
برخورد قطار جان پدر و دختر 6 ساله اش را گرفتبه گزارش خبرداغ ،سید مهدی حسینی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت : در ساعت 11:57 ظهر امروز (جمعه) تماسی مبنی بر برخورد قطار با دو عابر با مرکز ارتباطات فوریت های پزشکی محمدیه صورت گرفت که بلافاصله تیم فوریت های پزشکی این واحد به محل اعلام شده اعزام شدند و پس از گذشت هفت دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند.

 

وی افزود :این حادثه که در روبروی جاده قدیم محمدیه مسیر عبور قطار اتفاق افتاد، به گفته ی حاضرین صحنه مرد حدودا 35 ساله به همراه دختر بچه ی 6 ساله اش بوده که به دلایل نامعلوم با قطار عبوری از آن منطقه برخورد داشته اند و در دم جان باختند.

 

حسینی تصریح کرد: در مصاحبه تکنسین های تیم فوریت های پزشکی با روابط عمومی اعلام شد که پس از رسیدن به صحنه حادثه و بررسی آن، جسم هر دو تن کاملا متلاشی شده و فاقد هرگونه علائم حیاتی بوده اند.

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: