کد خبر: ۶۸۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۵۴۱
هشت آتش نشان در جریان عملیات امداد و اطفای آتش سوزی بزرگ در یک انبار نزدیک مسکو پایتخت روسیه جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایرنا: هشت آتش نشان در جریان عملیات امداد و اطفای آتش سوزی بزرگ در یک انبار نزدیک مسکو پایتخت روسیه جان خود را از دست دادند.
 
در جریان خاموش کردن شعله های آتش که پنجشنبه شب یک انبار مواد پلاستیکی به مساحت چهار هزار متر مربع در منطقه آمور شمال شرق مسکو را فراگرفت، هشت آتش نشان ناپدید شدند که بامداد امروز اجساد آنها کشف شد.
 
شبکه دوم تلویزیون روسیه در این باره اعلام کرد: آتش نشانان جان باخته از جمع 160 مامور یبودند که برای امداد رسانی به محل اعزام شده بودند که پخش مواد سمی و گازهای استعال زا بر اثر سوختن مواد موجود در انبار، جان ماموران را گرفت.
 
به علت گستردگی دامنه آتش سوزی ماموران ساکنان اطراف محل آتش سوری را تخلیه کرده بودند.
 
روسیه هر ساله شاهد وقوع هزاران واقعه آتش سوزی با قربانیان پرشمار است و بالاترین تلفات نیز مربوط به سال 2012 می شود که با بیش از 162 هزار حریق، 11 هزار و 750 نفر جان خود را از دست دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: