کد خبر: ۶۸۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۷۷۲
رییس مرکز اورژانس شوش گفت: بر اثر انحراف یک دستگاه کمپرسی در جاده شوش ـ ‌اهواز و برخورد آن با یک دستگاه خودروی پژو 206، تمامی سرنشینان این خودرو جان باختند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اورژانس شوش گفت: بر اثر انحراف یک دستگاه کمپرسی در جاده شوش ـ ‌اهواز و برخورد آن با یک دستگاه خودروی پژو 206، تمامی سرنشینان این خودرو جان باختند.

رضا معمارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: در ‌این حادثه که حدود ساعت 6:45 صبح امروز در جاده سراسری شوش ـ اهواز به وقوع پیوست، یک دستگاه کمپرسی که به سمت اهواز در حرکت بود به سمت جاده مقابل منحرف شد و یک خودروی 206 را زیر گرفت.

مدیر اورژانس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: براثر این حادثه تمام سرنشینان خودروی 206 که اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر و سه فرزند آنها از جمله دختربچه‌ای چهارساله بودند، ‌در دم فوت کردند.

وی با بیان این‌که بلافاصله پس از وقوع حادثه، پایگاه اورژانس و پایگاه هلال احمر با توجه به نزدیکی مسافت به صحنه رسیدند، تصریح کرد: ‌با وجود این و با توجه به این‌که خودروی پژو کاملا له شده بود، متاسفانه کاری از دست نیروهای امدادی جهت نجات سرنشینان برنیامد و این نیروها پس از آن که با استفاده از جک مکانیکی و قیچی هیدرولیک خودرو را شکافتند، اجساد را از درون خودرو خارج و به سردخانه منتقل کردند.

معمارزاده در پایان اضافه کرد: علت دقیق وقوع این حادثه از سوی پاسگاه و پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: