کد خبر: ۶۸۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۸۲۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، آخرین جزییات تصادف معلمان در شازند را تشریح کرد.
تشریح تصادف خودروی معلمان در شازندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، آخرین جزییات تصادف معلمان در شازند را تشریح کرد.

شهریار فولادوند، درباره آخرین جزییات تصادف سرویس معلمان در شازند گفت: تعداد ۱۱ نفر از همکاران ما داخل مینی بوس بودند که با یک تریلی تصادف می کنند.

وی افزود: ۲ نفر از همکاران و راننده در حین تصادف جان خود را از دست می دهند. ۷ نفر در بیمارستان بستری هستند که حال آنان رو بهبود است و بر روی ۲ نفر دیگر به دلیل جراحت بیشتر کارهای ویژه تری در حال انجام است.

فولادوند گفت: بسیاری از معلم ها از مرکز استان برای تدریس به شهرستان شازند که ۲۵ کیلومتر با اراک فاصله دارد می روند تا در روستاهای این شهرستان تدریس کنند.

به گفته وی، معلمان دبیرستان، بومی شهرستان و روستاها هستند که پس از مدتی شهر اراک را به عنوان محل زندگی خود انتخاب کرده اند و در شروع سال تحصیلی برای تدریس به روستای شهرستان شازند می روند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: