کد خبر: ۶۸۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۶۸۵
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: نبستن کمربند ایمنی و بی توجهی به جلو سبب واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت و پرتاب شدن راننده به بیرون از خودرو و مرگ وی شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگو با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: این خودروی پیکان وانت در جاده فرعی اسدآباد به سنقر در حال تردد بود که به خاطر بی توجهی راننده به جلو واژگون شد، که پس از واژگونی خودرو، راننده این وسیله نقلیه به خاطر نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: علت 100 درصدی فوتی های ناشی از واژگونی خودرو در جاده های برون شهری این استان نبستن کمربند ایمنی از سوی راننده و سرنشینان است.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: بارها هشدار داده ایم که برخی از رانندگان با نزدیک شدن به ماموران یا پاسگاه پلیس راه اقدام به بستن کمر بند ایمنی می کنند در حالیکه نبستن کمربند ایمنی هر لحضه جان راننده و سرنشینان را تهدید می کند.

فرمانده پلیس راه استان تاکید کرد: بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو در جاده های برون شهری الزامی است ولی سرنشینان عقب وسیله نقلیه در بیشتر مواقع این قانون را رعایت نمی کنند که این امر عواقب جبران ناپذیری بدنبال دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: