کد خبر: ۶۸۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
تعداد بازدید: ۷۴۲
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام کرد: در ساعات اولیه بامداد مهرماه 1395 برخورد کامیون با اتوبوس در محور «قزوین - زنجان» 21 مصدوم برجا گذاشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام کرد: در ساعات اولیه بامداد مهرماه 1395 برخورد کامیون با اتوبوس در محور «قزوین - زنجان» 21 مصدوم برجا گذاشت.
 
«پیمان نامدار» اظهار کرد: در ساعت 1:30 بامداد با اعلام این مأموریت به واحد ارتباطات مرکزی فوریت‌های پزشکی بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس صفا و عوارضی 4 هم‌چنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در اتوبان «زنجان - قزوین» نرسیده به عوارضی قزوین بود که باتوجه به نزدیک بودن پایگاه اورژانس صفا به محل این حادثه، این پایگاه اعزام شدند و پس از گذشت سه دقیقه سر صحنه حاضر و تا رسیدن آمبولانس‌های بعدی مسئولیت تریاژ(دسته‌بندی) مصدومین را به عهده گرفتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: 21 مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه در صحنه حادثه توسط اتوبوس آمبولانس و دو آمبولانس دیگر به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی و بیمارستان رازی منتقل شدند و خوشبختانه وضعیت مصدومین رو بهبود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: