کد خبر: ۹۶۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۰۸
ایسنا/لرستان فرماندار شهرستان ازنا گفت: با تلاش تیم‌های امداد و نجات، سه جسد دیگر کوهنوردان پیدا شد و فرآیند انتقال آنها در حال انجام است.

به گزارش خبرداغ ، محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با تلاش تیم‌های امدادی و گروه‌های جستجوگر، صبح امروز جسد سه کوهنورد گرفتار در بهمن پیدا شد و فرآیند انتقال آنها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: امیدواریم کوهنوردان به توصیه‌های ستاد مدیریت بحران و هواشناسی اهتمام ویژه داشته باشند تا دیگر شاهد حوادث تلخ و ناگوار این چنینی نباشیم.

فرماندار ازنا گفت: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان، محدودیت‌هایی برای حضور کوهنوردان در منطقه لحاظ شده تا افراد بدون مجوز اقدام به صعود نکنند.

فاتحی بیان کرد: شهرستان ازنا امکانات و تجهیزات لازم را ندارد و علاوه بر استفاده از ظرفیت و امکانات شهرستان و هیات کوهنوردی استان از ظرفیت و تجهیزات کوهنوردان استان تهران و مرکزی برای نجات کوهنوردان استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این گروه نه نفره کوهنوردی بدون مجوز و هماهنگی با هیات کوهنوردی وارد منطقه شدند.

فرماندار ازنا با بیان اینکه با تلاش گروه‌های امدادی جسد پنج کوهنورد گرفتار در بهمن سِن‌بران ازنا پیدا شدند، اظهار کرد: در شهرستان تشیع جنازه‌ برای این کوهنوردان انجام خواهد شد.  

وی گفت: میرحسین دهقانی و کیارش لشنی از  دورود، جواد نصرالهی از شهرستان بروجرد، جواد نجفی و حامد حسینی از شهرستان ملایر، کوهنوردان جان‌باخته این حادثه بودند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: