کد خبر: ۹۶۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۱۲۳
انتشار فیلم کوتاهی از ضرب و شتم یک دانش آموز بابلی از سوی مدیر مدرسه در فضای مجازی باعث شد در این ارتباط رییس آموزش و پرورش این شهرستان دستور بررسی و پیگیری موضوع دهد.

ضرب و شتم یک دانش‌آموز توسط مدیر مدرسه/ آموزش و پرورش: پیگیری می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: انتشار فیلم کوتاهی از ضرب و شتم یک دانش آموز بابلی از سوی مدیر مدرسه در فضای مجازی باعث شد در این ارتباط رییس آموزش و پرورش این شهرستان دستور بررسی و پیگیری موضوع دهد.

رییس اداره آموزش و پرورش بابل براساس متنی که روز یکشنبه در اختیار رسانه ها قرار داد اعلام کرد که بعد از اطلاع و طرح شکایت والدین دانش آموز در اولین فرصت، موضوع در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفت.

مهدی اسدی امیری بیان داشت: پس از بررسی اولیه مشخص شد ادعای مطرح شده از سوی شاکی با اظهارات مدیر و تعدادی از دانش‌آموزان در این رابطه، متفاوت است.

وی افزود: بر این اساس واحدهای بازرسی و حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل هم‌اکنون در حال رسیدگی و بررسی دقیق صحت و سقم این موضوع هستند و تا حصول نتیجه پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

شهرستان بابل ۹۰ هزار دانش آموز دارد که در بیش از ۵۰۰ مدرسه تحصیل می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: