کد خبر: ۹۶۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۸۷
درگیری دو همسایه به خاطر کاهش فشار آب ساختمان منجر به قتل شد.

قتل همسایه به خاطر فشار آببه گزارش خبرداغ به نقل از ایران: درگیری دو همسایه به خاطر کاهش فشار آب ساختمان منجر به قتل شد.

چند روز قبل مأموران پلیس ملارد از وقوع یک قتل در خانه‌ای باخبر شدند و وقتی به محل حادثه رفتند با جسد خونین همسایه طبقه اول روبه‌رو شدند. عامل جنایت که همسایه طبقه دوم بود در صحنه جنایت توسط مأموران پلیس بازداشت شد.

متهم پس از اظهار ندامت و پشیمانی مدعی شد قصد کشتن مقتول را نداشته است. اما از مدت‌ها قبل به خاطر کم بودن فشار آب ساختمان و خرابی پمپ آب با هم درگیری داشتند. روز حادثه نیز متهم قصد استحمام داشته که از همسرش خواسته به همسایه طبقه اول بگوید آب را باز نکنند اما بین آنها درگیری لفظی رخ داده و در این بین مرد جوان با عصبانیت همراه چاقو به طبقه پایین رفته و مرتکب قتل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: