کد خبر: ۹۱۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۱
سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: دولت خود را متعهد به تأمین اینترنت با کیفیت و پرسرعت برای مردم می‌داند و گسترش خطوط فیبر نوری راهکاری موثر برای افزایش سرعت و رفع اختلال است.

واکنش سخنگوی دولت به تصویب طرح صیانتبه گزارش خبرداغ به نفل از برترین‌ها: سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: دولت خود را متعهد به تأمین اینترنت با کیفیت و پرسرعت برای مردم می‌داند و گسترش خطوط فیبر نوری راهکاری موثر برای افزایش سرعت و رفع اختلال است.

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: مصرف اینترنت همراه نسبت به سال گذشته ۴۰درصد افزایش پیدا کرده و سرعت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور متناسب با سرعت رشد مصرف کاربران نبوده است.

بهادری جهرمی افزود: دولت خود را متعهد به تأمین اینترنت با کیفیت و پرسرعت برای مردم می داند و گسترش خطوط فیبر نوری راهکاری موثر برای افزایش سرعت و رفع اختلال است.

مشکل کندی اینترنت، تامین پهنای باند نیست و تامین پهنای باند شرکت مخابرات ایران بدون مشکل در حال انجام است.

در روزهای اخیر کندی سرعت اینترنت باعث بروز گلایه‌هایی از سوی مردم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: