کد خبر: ۹۱۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۱۷
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جواب محمدصالح مفتاح که گفته بود برخی از ایرانیان ساکنان اوکراین به دلیل سربازی نمی توانند وارد ایران شوند در توئیتی نوشت: با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح مجوز ورود و خروج مشمولان سربازی مقیم ‎اوکراین صادر شده و از این جهت منعی وجود ندارد.

سخنگوی دولت: مجوز ورود و خروج مشمولان سربازی مقیم اوکراین صادر شدبه گزارش خبرداغ ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جواب محمدصالح مفتاح که گفته بود برخی از ایرانیان ساکنان اوکراین به دلیل سربارزی نمی توانند وارد ایران شوند در توئیتی نوشت: مجوز ورود و خروج مشمولان سربازی مقیم اوکراین صادر شد.

بهادری جهرمی در توییتر نوشت: ‌ با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح مجوز ورود و خروج مشمولان سربازی مقیم ‎اوکراین صادر شده و از این جهت منعی وجود ندارد.

گفتنی است با حمله روسیه به اوکراین چندین ایرانی ساکنان اوکراین در این کشور گرفتار شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: