کد خبر: ۹۷۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۹۹
دبیر ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب گفت: اُمناء تشکلی نیست که یک شبه و در ایام انتخابات و با اهداف کوتاه مدت و مقطعی تشکیل شده باشد و حتما تداوم خواهد داشت.

طعنه نماینده تهران به قالیباف پس از رأی نیاوردن در انتخابات /مردم می‌خواهند طرحی نو دراندازندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛سید نظام الدین موسوی، با تقدیر از حضور مردم در انتخابات مجلس دوازدهم، گفت: بر خود لازم می‌دانم از حضور آحاد مردم غیور کشورمان که متعهدانه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ و اردیبهشت ۱۴۰۳ پای صندوق های رای حاضر شدند، تشکر و تقدیر کنم و همچنین از شهروندان معززی که در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر ‌و پردیس با بذل عنایت آرای خود، خادمانشان را در ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امنا) مورد لطف و محبت قرار دادند، سپاسگزاری نمایم و اعلام کنم، با بررسی آرا و مقایسه با سایر لیست‌های منتشر شده در تهران، امناء پیروز میدان شد و بیشترین رأی اعتماد را از مردم گرفت.

بنابر گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه تنها در تهران لیست امناء منتشر شد، افزود: ۷ نفر از اعضای لیست امناء در دور اول رقابت مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ۱۲ تن از اعضا در دور دوم وارد مجلس شدند و در واقع از ۳۰ کرسی حوزه انتخابیه تهران، ۱۹ کرسی با رأی اعتماد مردم به ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اختصاص پیدا کرد.

دبیر ائتلاف امناء با اشاره به پیروزی قاطع این لیست در تهران، اظهار کرد: اعتماد و استقبال مردم، باتوجه به شعارها و مطالباتی که مطرح کرده بودیم، وظایف ما را سنگین تر کرد. از ابتدا هم گفتیم، امناء تشکلی نیست که یک شبه و در ایام انتخابات و با اهداف کوتاه مدت و مقطعی تشکیل شده باشد و حتما تداوم خواهد داشت و آن شعارها و مطالبات را تا حصول نتیجه دنبال می کنیم و در عرصه‌های آتی تصمیم داریم، نه فقط در تهران که این‌بار به صورت ملی و یک تشکل فراگیر نقش آفرینی کنیم.

موسوی در ادامه با یادآوری میثاق امناء مبنی بر ترجیح «شاخص سالاری» بر «شخص سالاری»، خاطرنشان کرد: جلساتی را بابت انتخاب رئیس مجلس و روسای کمیسیون ها در امنا آغاز کرده‌ایم و پیگیری تحول در مدیریت مجلس جزو خواست اعضا بوده است و ترکیب آرای تهران نیز این موضوع را به ما یادآور می شود.

وی در مورد پیام این انتخابات گفت: فکر می کنم این انتخاب پیام مهمی داشت که مردم دیگر از پدرخوانده‌ها و پدرخواندگی و روند فعلی برخی جریانات سیاسی که خود را برتر از دیگران می دانند و انگیزه شنیدن ندارند، خسته شده اند و می‌خواهند طرحی نو دراندازند. ما حرکت جدیدی آغاز کردیم و در این مسیر برخی با بداخلاقی و تخریب شیوه غلطی را بجای درک مطالبات در پیش گرفتند و از دایره انصاف خارج شدند، با این حال مهم نیست یک شخص رای بیاورد یا نیاورد، مهم اعتماد مردم به گفتمان و برآیند یک جریان تحول خواه است و بعضی متاسفانه هنوز هم برای فهم این واقعیت مقاومت می‌کنند. در امناء همگی هم قسم شدیم تا اهدافی را که مبتنی بر تبعیت از چارچوب‌های فکری امامین انقلاب و ارزش های والای نظام اسلامی است، دنبال کنیم و با سنگ اندازی ها و هجمه ها پاپس نمی‌کشیم.

دبیر ائتلاف امناء در پایان گفت: ما از همین جا دست یاری به سوی تمام دلسوزان ایران و انقلاب اسلامی و تمام اساتید و صاحبنظران و تمام هموطنان دراز می‌کنیم تا در این راه یاری گر ما باشند که بتوانیم وظایف سربازی مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران به نحو احسن انجام دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: