کد خبر: ۸۵۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۸۳
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با شناسایی و دستگیری اعضای باند هفت نفره سارقان خودروهای اروندی ، ۱۰ خودروی شاسی بلند پلاک اروندی کشف و ضبط شد.

اعضای باند سارقان خودروهای اروندی در خوزستان دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده با اشاره به کشف ۱۰ دستگاه خودروی شاسی بلند اروندی سرقتی گفت: این سارقان به عنف که طی ماه‌های اخیر در کلانشهر اهواز تشکیل باند داده بودند، با تلاش پلیس آگاهی استان و با کار اطلاعاتی مستمر شناسایی شدند.

وی افزود: اعضای این باند با اجرای تصادفات ساختگی و صوری خودروهای پلاک اروندی مدل بالا و گران قیمت را مجبور به توقف و سپس خود اقدام به سرقت خودرو می‌کردند و یک مالخر نیز در استان تهران این خودروها را خریداری و پس از تبدیل پلاک اروندی آن‌ها به پلاک ملی با قیمت بسیار بالا به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: خودروهای اروندی کشف شده با همکاری دستگاه قضایی به زودی پس از روال اداری به مالباختگان تحویل داده خواهند شد.

وی تصریح کرد : موضوع تبدیل پلاک اروندی به پلاک ملی به جدیت در حال بررسی است و امیدواریم با پیگیری‌های مستمر، عاملان جعل پلاک خودروها به زودی شناسایی و دستگیر شوند.
پیش از این نیز در روز یکشنبه ۲۲ تیرماه فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲ عضو اصلی باند سارقان به عنف خودروهای اروندی در اهواز خبر داده بود .

به گفته سردار عباس زاده از ۱۰ خوردی سرقتی اروندی چهار دستگاه تحویل مال باختگان شده و ۶ خودروی دیگر به روی تحویل داده خواهند شد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: