کد خبر: ۸۳۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۱۵۷
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: در آزادراه کرج-تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

پلیس راه: جاده چالوس لغزنده است؛ به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی استبه گزارش خبرداغ ، رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در رابطه با اخرین وضعیت ترافیکی استان البرز گفت: به علت بارش برف محور کرج_چالوس لغزنده بوده و به همراه داشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان الزامی است.

گودرزی گفت: در آزادراه کرج-تهران تا کیلومتر 25 این محور ترافیک سنگین بوده و در ادامه مسیر تا عوارضی قدیم تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه البرز افزود: ترافیک از کرج تا پایانه شهید کلانتری و همچنین در محور گلشهر- ترمینال شهید کلانتری نیمه سنگین است.

گودرزی گفت: محور کندوان-هزارچم در هر دو مسیر رفت و برگشت دارای ترافیک روان است.

وی اظهار داشت: ترافیک در محور گچسر - کندوان روان بوده و عکس این مسیر دارای ترافیک روان است و ترافیک از سدکرج تا گچسر و عکس این مسیر روان گزارش شده است.

او در ادامه گفت: همچنین ترافیک از کمالشهر به آبیک و برعکس آن روان گزارش شده و محور نظرآباد به اشتهارد میز دارای ترافیک روان است و ترافیک در عکس این مسیر نیز روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه البرز افزود: ترافیک از آبیک تا محمدیه و عکس آن نیز روان است.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: