کد خبر: ۹۷۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۶۸
سازمان هواشناسی، امروز بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت.

بارش‌های سیل‌آسا، بیخ گوش این استان‌ها قرار گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت.

امروز (شنبه) بارش در مناطقی از شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق به‌صورت رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید ادامه دارد.

یکشنبه در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر و مناطقی از شمال شرق و شرق کشور رگبار باران گاهی وزش باد رخ می‌دهد.

دوشنبه در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر و سه شنبه با تقویت بارش در مناطق ذکر شده در غرب دامنه های البرز مرکزی و دامنه های زاگرس شمالی نیز بارش پیش بینی می‌شود.

 

چهارشنبه در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس شمالی، مناطقی از مرکز و ارتفاعات و دامنه های البرز، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است طی سه روز آینده در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، مرکز و نوار شرقی کشور، وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

در سه روز آینده خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر مواج است. آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران ۲۶ و کمینه دمای امروز آن ۱۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: