کد خبر: ۹۷۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۶۷
بعد از واگذاری عجیب و غریب استقلال و پرسپولیس، برخی به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند هر طور دل‌شان خواست خرج کنند و هر زیاده‌خواهی را که تاکنون نتوانسته‌اند، امروز انجام دهند.

هشدار به بانک‌ها و هولدینگ پتروشیمی که سرخابی‌ها را خریده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جوان: بعد از واگذاری عجیب و غریب استقلال و پرسپولیس، برخی به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند هر طور دل‌شان خواست خرج کنند و هر زیاده‌خواهی را که تاکنون نتوانسته‌اند، امروز انجام دهند. ظاهراً مالکان جدید هم تصور می‌کنند برای آنکه نزد هواداران محبوب شوند، می‌توانند هر درخواست و زیاده‌خواهی دو تیم را قبول و جامه عمل بپوشانند.

استقلالی‌ها در زمان مدیریت مصطفی آجرلو خود را بابت بذل و بخشش‌های نامتعارف و غیرقانونی او طلبکار می‌دانند. آن‌ها در زمان مدیریت کوتاه علی فتح‌الله‌زاده و بعد از آن علی خطیر هم دنبال دریافت مبلغ آپشن خود بابت وام بلاعوض تهیه مسکن و افزایش ۱۰ درصد قرارداد و آپشن‌های سهل‌الوصول دیگر به شرط رضایت مدیرعامل در زمان آجرلو بودند، اما هر بار سازمان بازرسی به دلیل غیرقانونی بودن این مطالبات جلوی آن را گرفت. دلیل سازمان بازرسی هم بسیار جالب توجه است.

هشدار به بانک‌ها و هولدینگ پتروشیمی که سرخابی‌ها را خریده‌اند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: