کد خبر: ۸۱۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۹
احمد ابریشمی ٢۱ ساله اهل علی‌آباد در بخش خفر شهرستان جهرم به دلیل مرگ مغزی با رضایت خانواده‌اش اعضایش اهدا و به سه بیمار زندگی دوباره بخشید.
جوان جهرمی به سه بیمار جان دوباره بخشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، احمد ابریشمی ٢۱ ساله اهل علی‌آباد در بخش خفر شهرستان جهرم به دلیل مرگ مغزی با رضایت خانواده‌اش اعضایش اهدا و به سه بیمار زندگی دوباره بخشید.

مسئول واحد پیوند بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: اعضای این جوان ٢۱ ساله توسط جراح اعزامی از شیراز در بیمارستان پیمانیه جهرم برداشته شد و برای عمل پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان بوعلی سینا در شیراز انتقال یافت.

سهیلا سامانی افزود: کبد این جوان خفری به مردی ٣۵ ساله از ساری و یکی از کلیه‌ها و پانکراس آن مرحوم به مردی ٣٨ ساله از گناوه و کلیه دیگر مرحوم به مردی ٢٧ ساله از مرودشت اهدا شد.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: