کد خبر: ۷۵۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۵
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: با توجه به تقاضا و اصرار اولیای دم ستایش قریشی و پس از انجام تمامی فرآیندها و تشریفات قانونی؛ حکم صادره که به تایید دیوانعالی کشور رسیده بود به مرحله اجرا درآمد.
قاتل ستایش سحرگاه امروز اعدام شد

به گزارش خبرداغ،حکم قاتل ستایش سحرگاه امروز اجرا شد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: با توجه به تقاضا و اصرار اولیای دم ستایش قریشی و پس از انجام تمامی فرآیندها و تشریفات قانونی؛ حکم صادره که به تایید دیوانعالی کشور رسیده بود به مرحله اجرا درآمد.

رئیس کل دادگستری تهران اظهار امیدواری کرد که اعمال قانون و اجرای این احکام بازدارندگی لازم را داشته باشد و در آینده شاهد تکرار این حوادث و جنایات نباشیم.

قاتل ستایش بر اساس حکم صادره از سوی شعبه 7 دادگاه کیفری یک تهران، در خصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و در خصوص اتهام تجاوز به عنف به اعدام و در خصوص اتهام جنایت بر میت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد که این حکم به دیوان عالی کشور نیز رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: