کد خبر: ۶۸۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۸۸۱
ملی پوش فوتسال و سومین بازیکن برتر جام جهانی 2016 کلمبیا معتقد است: ایران بدلیل بدشانسی نتوانست شگفتی سازی خود را تکمیل کند و به فینال رقابت ها راه یابد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، احمد اسماعیل پور روز یکشنبه در حاشیه مراسم تقدیم مدال برنز جام جهانی فوتسال به خانواده شهیدان مدافع حرم که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: نبود بازی تدارکاتی مناسب، خستگی ناشی از تراکم مسابقات و تا حدی استرس باعث شد فینال را از دست بدهیم.
وی تصریح کرد: در چنین شرایطی، کسب مدال برنز جام جهانی فوتسال برای ما کمتر از طلا نیست و خوشحالیم که مردم از این مقام دلشاد شدند.
وی در باره اینکه بعنوان سومین بازیکن برتر این جام لقب گرفته است، گفت: انگیزه، تلاش زیاد و همچنین حمایت و تشویق فراوان باعث کسب این افتخار شد.

** از لحاظ امکانات در رده سی ام هم نیستیم**
همچنین مهدی جاوید دیگر ملی پوش تاثیرگذار ایران در این رقابت ها گفت: در دیدارهای نخستین کم فروغ ظاهر شدیم و نمایش های ایران چندان مطلوب نبود.
وی تصریح کرد:بازی های خوب ایران از دیدار با برزیل مدعی آغاز شد و پس از آن بخوبی از پس حریفان برآمدیم.
این ملی پوش فوتسال در باره دیدار نیمه نهایی نیز گفت: ایران با کمترین امکانات تدارکاتی پای به این میدان گذاشت بنابراین در دیدار برابر روسیه نیز شرایط برای ما سخت شد و بدلیل رعایت نکردن برخی جزییات بازی، مجازات بزرگی شدیم و به فینال جام جهانی نرسیدیم.
جاوید اضافه کرد:ایران از لحاظ فنی در حقیقت تیم سوم جهان است، اما از لحاظ امکانات رده سی ام جهان هم نیست.
وی با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم گفت: همواره برای قرائت فاتحه بر سر مزار شهدا حاضر می شوم، زیرا شهدا قهرمانان واقعی هستند.

**شبکه های اجتماعی به موفقیت ایران کمک کرد**
افشین کاظمی دیگر بازیکن تیم ملی فوتسال نیز گفت: نظرها و تشویق های مردم در شبکه های اجتماعی، انگیزه ملی پوشان را دوچندان کرد و در نهایت توانستند بهترین مقام تاریخ فوتسال کشورمان را رقم بزنند.
وی افزود: هنرمندان، ورزشکاران و هموطنان بسیاری، پس از رقابت های ایران در شبکه های اجتماعی با پیام های مثبت و روحیه بخش، انگیزه بازیکنان فوتسال را بالا بردند.
وی ادامه داد: این موضوع قبل از دیدار برابر برزیل مدعی، بیشتر شد و پس از شکست این تیم به اوج خود رسید و باعث شد ایران مقام شایسته ای کسب کند.
ملی پوش فوتسال ایران گفت: برزیل همیشه با شرایط خوبی در جام جهانی حضور پیدا می کند، اما بچه های ما، بازی را خیلی خوب مدیریت کردند.
وی افزود: در نیمه دوم باهوش بازی کردیم و هدایت سرمربی تیم، دعای خیر مردم و انسجام تیمی باعث شد تا این تیم را شکست دهیم.
کاظمی خاطرنشان کرد:همگان در این رقابت ها به فوتسال ایران احترام گذاشتند، حتی سایت فیفا نوشت ایران جزو سه تیم برتر دنیاست و حالا باید حمایت ها بیشتر شود تا این افتخارآفرینی ها نیز فزونی یابد.

**حق ایران حضور در فینال بود**
علی اصغر حسن زاده دیگر ملی پوش ایران نیز اظهار کرد: حق تیم ملی حضور در فینال بود، اما امکانات ناکافی و نداشتن بازی تدارکاتی مناسب، این فرصت را از ما گرفت.
وی ادامه داد: مصدومیت بازیکنان از جمله محمد کشاورز کاپیتان تیم، فشار مضاعفی بر روی بازیکنان رقم زد، اما بازیکنان همگی با تجربه و هوشیار بودند.
تیم فوتسال ایران در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان موفق شد برای اولین بار بعنوان سومی این مسابقات دست یابد و با برتری برابر تیم های بزرگی همچون برزیل و پرتغال، شگفتی ساز این رقابت ها لقب گرفت.
ملی پوشان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان روز یکشنبه طی مراسمی در گلستان شهدای اصفهان، مدال برنز جام جهانی 2016 کلمبیا را به خانواده شهیدان مدافع حرم تقدیم کردند.
سپهر محمدی(دروازه بان)، احمد اسماعیل پور(سومین بازیکن برتر جام جهانی)، علی اصغر حسن زاده(برترین بازیکن سال 2014 آسیا)، مهدی جاوید و افشین کاظمی در این مراسم حضور داشتند.
این بازیکنان پیش از اهدای مدال خود به خانواده های شهیدان مدافع حرم با حصور بر مزار شهدا، به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.
محمد کشاورز کاپیتان مصدوم تیم فوتسال ایران که پس از مسابقات قهرمانی جهان از تیم ملی خداحافظی کرد و مهران عالیقدر در این مراسم حضور نداشتند.
پ / 6020 /6027
** خبرنگار: علیرضا حکیمیان/ انتشار: محمدرضا شکراللهی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: