کد خبر: ۶۸۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۵۴۰
سنگ سفیدی به دیدار مقام معظم رهبری می رود تا مدالش را تقدیم کند؛
ملی پوش فوتسال ایران مدال برنز خود را به مقام معظم رهبری اهدا می کند. او گفت: «این مدال، قدردانی کوچکی است از حمایت معنوی حضرت آقا.»
به گزارش خبرداغ ،محمدرضا سنگ سفیدی یکی از عوامل موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی کلمبیا که با مدال برنز از این رقابت ها برگشت، از روزی که به ایران برگشته، شبانه روز در حال تلاش است تا به دیدار مقام معظم رهبری برود و سرانجام موفق شده از طریق هماهنگی با بیت آقا، به خواسته خود نزدیک شود.

 

دیروز یکی از خبرنگاران فعال در فوتسال، مدعی شد ملی پوش فوتسال ایران عاشق مقام معظم رهبری است و می خواهد مدال برنز جهانی خود را نه به شکل نمادین، که کاملا واقعی به حضرت آقا اهدا کند.

 

معمولا این اهدای مدال و افتخار، به شکل نمادین است و اصل مدال دست ورزشکار می ماند اما سنگ سفیدی تصمیم گرفته اصل مدال خود را به آیت الله خامنه ای تقدیم کند.

 

سنگ سفیدی در این خصوص گفت: «من شیفته مقام معظم رهبری هستم و از سن کم وقتی ایشان را در نماز جمعه یا در تلویزیون می‌دیدم حس خوبی پیدا می کردم و همیشه دنبال فرصتی بودم که به دیدار ایشان بروم و تا به حال سعادت نداشتم.»

 

وی افزود: «قبل از سفر ما به کلمبیا، وقتی کاروان ورزش ایران از المپیک برگشت و در حالی که خیلی ها می گفتند نتایج خوب نبوده، حضرت آقا یک پیام تبریک خطاب به ورزشکاران منتشر فرمودند و گفتند قدر شما را می دانیم، با خودم عهد کردم حتما بروم دستبوسی ایشان.»

 

سنگ سفیدی ادامه داد: «درست در مقطعی که یک عده مخالف ورزش سعی داشتند این نگاه را در جامعه جا بیاندازند که ورزشکاران عناصر مفیدی برای کشور نیستند، حضرت آقا با فرمایش متین خود، به ورزشکار شخصیت داد.»

 

وی همچنین عنوان کرد: «آن موقع می‌خواستم به دیدار ایشان بروم اما با خودم گفتم دستم خالی است. خجالت کشیدم دست خالی بروم برای تشکر از محبت آقا. راز و نیاز کردم و به خدا گفتم کمکم کن دست پر از کلمبیا برگردم و هر چه در این رقابت ها به دست آوردم، چه مدال تیمی و چه افتخار فردی، تقدیم مقام معظم رهبری کنم.»

 

این ملی پوش ارزنده فوتسال تصریح کرد: «به دلم افتاده بود دست خالی برنمی گردم چون چیزی برای خودم نمی خواستم. از روزی هم به ایران برگشتیم، همه جا گفتم من پاداش نقدی نمی خواهم و فقط آرزو دارم روی ماه آقا را ببینم و این مدال برنز ناقابل را به پاس آن پاداش معنوی حضرت آقا و آن جمله ای که از دهان مبارک ایشان برای حمایت از ورزشکاران خارج شد، تقدیم رهبر معظم انقلاب کنم. می دانم حضرت آقا نیازی به مدال من ندارد اما من نیاز دارم به دستبوسی ایشان بروم.»

 

سنگ سفیدی در پایان گفت: «خدا را شکر پیگیری های من نتیجه داد و قرار شده در اولین فرصت به حضور آقا شرفیاب شوم.»

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: