کد خبر: ۶۸۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۸۰۷
دومینوی تقدیم افتخارات به شهدای مدافع حرم ادامه دارد؛
احمد اسماعیل پور مدال برنز جام جهانی فوتسال و سیدجلال حسینی گل خود به ازبکستان را به شهدای مدافع حرم اهدا کردند.
به گزارش خبرداغ ،در حالی که دشمن با تبلیغات مسموم خود می کوشد این باور غلط را در جامعه جهانی ایجاد کند که مردم ایران میان شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس فرق می گذارند و موافق حضور جوانان ایرانی در سوریه نیستند، هر روز در ایران میزان احترام به شهدای مدافع حرم بیشتر می شود.

 

بعد از این که مدال آوران المپیک مدال خود را به خانواده های شهدای مدافع حرم اهدا کردند، این بار هفت ستاره تیم ملی فوتبال و یک ستاره تیم ملی فوتسال هم به جمع حامیان شهدای مدافع حرم پیوستند.

 

احمد اسماعیل پور، ستاره تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2016 کلمبیا که با این تیم مدال برنز جام جهانی را گرفت و از لحاظ فردی هم سومین بازیکن برتر جام جهانی شد و جام برنزی را دریافت کرد، دیروز اعلام کرد روز یکشنبه در اصفهان، جام و مدال برنز خود را به خانواده شهدای مدافع حرم اهدا می کند.

 

علاوه بر وی 6 ملی پوش دیگر تیم فوتسال گیتی پسند ﺳﭙﻬﺮ ﻣﺤﻤﺪﻯ، ﻋﻠﻰ ﺍﺻﻐﺮ ﺣﺴﻦ ﺯﺍﺩﻩ، ﻣﺤﻤﺪ ﻛﺸﺎﻭﺭﺯ، ﺍﻓﺸﻴﻦ ﻛﺎﻇﻤﻰ، ﻣﻬﺪﻯ ﺟﺎﻭﻳﺪ و ﻣﻬﺮﺍﻥ ﻋﺎﻟﻴﻘﺪﺭ هم اعلام کردند که ﻣﺪﺍﻝ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺷﻬﺪﺍﻯ ﻣﺪﺍفع ﺣﺮﻡ ﺗﻘﺪﻳﻢ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻛﺮﺩ.

 

همچنین سیدجلال حسینی که با گل دیدنی خود باعث پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل ازبکستان شد، گل ملی اش در تاشکند را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

 

 آفرین به این ستاره های فوتبال و فوتسال ایران که قدرشناسی را در جامه ترویج می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: