کد خبر: ۶۸۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
تعداد بازدید: ۶۹۱
حلافی با برانکو صحبت کرد؛
مهاجم اسبق تیم پرسپولیس روز گذشته در تمرین این تیم حاضر شد و رزومه خود را به سرمربی این تیم ارائه داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سعید حلافی مهاجم اسبق پرسپولیس روز گذشته در تمرین این تیم حاضر شد و از جایگاه خبرنگاران این تمرین را تماشا کرد.

 

وی که به‌تازگی کارت پایان خدمت خود را گرفته پیش از تمرین دقایقی با برانکو ایوانکوویچ در مورد وضعیت خودش صحبت کرد و در حالی که مدعی شد برای ادامه فوتبالش راهی ترکیه می‌شود، به برانکو رزومه‌ای از تیم‌های گذشته خود ارائه کرد.

 

این بازیکن که برای گذراندن سربازی به نیروی زمینی رفته بود، دقایقی هم با محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس برای روشن شدن وضعیتش به صحبت پرداخت.

 

همچنین قرار شد حلافی گلچینی از فیلم‌های بازی‌هایش را به دست مربیان پرسپولیس برساند.

 

حلافی در این خصوص گفت: «همین الان می‌توانم در پرسپولیس بازی کنم و چیزی از مهاجمان فعلی این تیم کم ندارم. من در سن 18 سالگی در پرسپولیس بودم.»

 

حلافی، مهاجم جوانی بود که در اولین دوره حضور علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس در این تیم درخشید و نوید شکوفایی یک بازیکن سرشناس را داد اما بعد از جدایی دایی از پرسپولیس و اتفاقاتی که در مورد باطل شدن کارت پایان خدمتش افتاد، حدود 14 ماه دور از سطح اول فوتبال ایران بود.

 

او حالا با پایان یافتن خدمتش می‌خواهد فوتبال خود را ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: