کد خبر: ۶۸۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۵۱۵
تیم ملی فوتبال برزیل شب گذشته با نتیجه پنج بر صفر تیم ملی فوتبال بولیوی را در انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی شکست داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام جم آنلاین ، برزیل بامداد امروز در رقابت های مقدماتی و انتخابی جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال بولیوی یعنی مهمان خود را با نتیجه پنج بر صفر در هم کوبید. در ورزشگاه آره‌نا داس‌دوناس واقع در شهر ناتال 31 هزار نفر این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

نیمار 11، کوتینیو26، لوئیس 39، خسوس 44 و فیرمینیو برای برزیل گل زدند.

این بازی اما برای نیمار خیلی خاص بود، چرا که با گلی که در دقیقه 11 بازی به ثمر رساند، ضمن گشودن قفل دروازه بولیوی، موفق شد «سیصدمین» گل دوران حرفه‌ای‌ خود را به ثبت رساند. این چهل‌و‌نهمین گل این مهاجم 24ساله با پیراهن تیم ملی برزیل بود، این در حالی است که وی 18 گل دیگر هم پیش از این برای تیم‌های پایه برزیل از جمله تیم زیر 17 سال، تیم زیر 20 سال و تیم المپیک به ثمر رسانده است.

نیمار در جریان این مسابقه به شدت آسیب دید، او به دلیل برخورد با بازیکن تیم بولیوی سر و صورتش خون آلود شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: