کد خبر: ۶۸۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۸۱۹
وقتی سرمربی داور می شود؛
دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان به خاطر فریادهایش در اعتراض به داوری سرمربی، یک کارت زرد گرفت.
سوت اشتباه کی روش، داد دروازه بان تیم ملی را درآوردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،کارلوس کی‌روش در آخرین دقایق تمرین روز گذشته تیم ملی، شاگردانش را به دو دسته تقسیم کرد تا در زمینی کوچک، فوتبال بازی کنند. آنها در زمینی به مساحت حدود یك چهارم زمین فوتبال، بازی كردند.

 

در بخشی از این بازی فوتبال، علیرضا حقیقی برخوردی با مهاجم حریف داشت كه كی‌روش به عنوان داور مسابقه سوت زد و پنالتی گرفت.

 

این اتفاق باعث شد حقیقی با صدای بلند بگوید: «به خدا پنالتی نبود.» او در حالی كه می‌خندید و می گفت پنالتی نبوده، به سمت كی‌روش رفت كه سرمربی تیم ملی به او یك كارت هم نشان داد.

 

نكته جالب اینجا بود كه كاملا مشخص بود آن صحنه پنالتی نبوده و اگر داورها در مسابقات رسمی برای تیم كی‌روش چنین پنالتی بگیرند، مشخص نیست او چه حرف‌هایی علیه داور خواهد زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: