کد خبر: ۶۸۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
تعداد بازدید: ۶۸۰
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به خبرهای مربوط به اختلاف برانکو ایوانکوویچ با مسئولان این باشگاه، گفت: هیچ اختلافی وجود ندارد و اهدافمان را با برانکو پیش می‌بریم.
برانکو اختلافی با باشگاه پرسپولیس نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: جعفر کاشانی در رابطه با جلسه‌ای که وی چند روز پیش به همراه علی اکبر طاهری با برانکو ایوانکوویچ داشت، گفت: در این جلسه در خصوص مسائل تیم صحبت کردیم و طبق برنامه کار را پیش می‌بریم.

وی در خصوص غیبت های «آنتونی گولچ» مدافع استرالیایی در تمرینات پرسپولیس افزود: پرسپولیس کمیته انضباطی دارد و این کمیته در رابطه با این بازیکن تصمیم می‌گیرد. علی اکبر طاهری هم به عنوان مدیر پیگیر این کار است و بهترین تصمیم در رابطه با این بازیکن اتخاذ خواهد شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین در واکنش به اخباری مبنی بر اختلاف برانکو ایوانکوویچ با مسئولان باشگاه و اینکه گفته می‌شود سرمربی کروات قصد ترک این تیم را دارد، تصریح کرد: ما برنامه بلند مدتی با برانکو داریم و طبق برنامه با این مربی پیش می‌رویم. برانکو مربی با دانش و فهیمی است که می‌تواند در راستای اجرای اهداف به پرسپولیس کمک شایانی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: