کد خبر: ۶۸۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۳۷۲
در دیداری که عصر امروز برگزار شد؛
تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار تدارکاتی مقابل امیدهای خودش به میدان رفت که این بازی درنهایت با برد پرگل شاگردان برانکو به پایان رسید.
به گزارش خبرداغ ،شاگردان برانکو ایوانکوویچ عصر امروز در یک بازی دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل امیدهای پرسپولیس قرار گرفتند و در این بازی 6 بر 2 به پیروزی رسیدند.

 

فرشاد احمدزاده ('12) و ('36)، شهاب زاهدی ('30) و ('32)، ولادیمیر پریموف ('35) و احمد نوراللهی 72 برای تیم بزرگسالان پرسپولیس و مرتضی خراسانی (پنالتی - '47) و ('68) برای امید پرسپولیس در این بازی گل زدند.

 

پرسپولیسی‌ها در این بازی با ترکیب بوژیدار، حامد آقایی، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، محمدامین آرام‌طبع، کمال کامیابی‌نیا، صادق محرمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، شهاب زاهدی و پریاموف مقابل امیدهای خود ظاهر شد. نیمه اول این بازی با نتیجه 5 بر صفر به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید.

 

پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب نسبتاً متفاوتی وارد زمین شد. بازیکنانی همچون امید عالیشاه، احمد نوراللهی، علی علیپور، محمد رحمتی و ...  در ترکیب سرخ‌پوشان قرار گرفتند.

 

در تیم امید پرسپولیس پسر کریم باقری با شماره 6 بازی می‌کرد که نوع حرکات او همه را به یاد پدرش انداخت.

 

هومن افاضلی از مربیان فوتبال کشورمان امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت و این بازی را تماشا کرد.

 

پرسپولیس روز گذشته موفق شده بود تیم خلخال دشت را با 10 گل شکست دهد.

 

برنامه تمرینی سرخپوشان عوض شد و در حالی که قرار بود پنجشنبه و جمع سرخ‌پوشان استراحت کنند، اما برانکو به بازیکنانش اعلام کرد فردا یک جلسه تمرین از ساعت 11 صبح و پشت درهای بسته برگزار می‌شود، اما تعطیلی جمعه بر جای خودش پابرجاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: