کد خبر: ۶۸۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۷۳۹
فردی که با مربیان ایرانی برای پیوستن به تیمی انگلیسی گفتگو می کرد، گفت که مذاکراتش با مربیان ایرانی به این جهت بوده تا به آنها نزدیک شود و باب دوستی را باز کند.
اعتراف عجیب مذاکره کننده با منصوریان از طرف باشگاه انگلیسیبه گزارش خبرداغ به نقل از ، چند روزی است که موضوع پیشنهاد علیرضا منصوریان از باشگاه های انگلیسی به موضوع مورد بحث در محافل ورزشی تبدیل شده است. مطلبی که خود سرمربی استقلال برای اولین بار بدان پرداخت و پس از آن پرویز مظلومی هم اذعان کرد که این پیشنهاد برای وی هم آمده است.

 

پس از داغ شدن این بحث، حالا حراست فدراسیون فوتبال به این پرونده ورود کرده و طی دو جلسه حضوری از فردی به نام "خ" که با مربیان ایرانی برای پیوستن به باشگاه برایتون انگلیس مذاکره کرده بود، سوالاتی را پرسید.

 

فرد مورد نظر در این جلسات تمام موارد صورت گرفته را بر زبان آورده و در نهایت مشخص شده که مذاکرات این فرد با مربیان ایرانی به این جهت بوده تا به آنها نزدیک شود و باب دوستی را باز کند.

 

نکته دیگر اینکه هیچ کدام از مربیان مطلبی دال بر اینکه این فرد از آنها خواسته مالی داشته باشد مطرح نکرده اند. این پرونده همچنان از سوی حراست فدراسیون فوتبال دنبال می شود.

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: