کد خبر: ۶۸۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۷۰۳
خسرو حیدری با وجود نمایش های خوبش برای استقلال بازهم جایی در فهرست تیم ملی نداشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ همسر خسرو حیدری امروز عکسی را از دخترشان در صفحه شخصی اش منتشر کرد. دختر خسرو در حالی پارسال به دنیا آمد که پدرش به دلیل اردوهای متعدد پیش فصل نتوانست هنگام تولد کنار او باشد.خسرویی که امسال به بازوی راست منصوریان در استقلال بدل شده،تا اینجای کار فصلی خوب و قابل قبول را پشت سر گذاشته اما در اقدامی عجیب از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود.بعد از اینکه شماره 2 استقلال در فهرست ملی پوشان برای دو بازی شهریور ماه نبود،سرمربی تیم ملی با صراحت در برنامه 90 گفت که خسرو بازیکن ارزشمندی است و او در برنامه های من جا دارد.

بعد از آن دو بازی،خسرو در دربی یکی از خوب های استقلال بود.به گونه ای که بعد از بازی برایش اهمیت داشت که بداند کی روش در ورزشگاه بوده تا عملکرد خوب او را ببیند یا نه؟
در حالیکه همه انتظار داشتند نام حیدری در فهرست نفرات دعوت شده برای دو بازی پیش روی تیم ملی باشد،بازهم سرمربی پرتغالی تیم ملی روی نام کاپیتان دوم استقلال قلم قرمز کشید تا رویای حضور در جام جهانی 2018 برای بال راست آبی ها خیلی دور به نظر برسد.
خسرو هرگز به کنار ماندن از غافله تیم ملی اعتراضی نکرده و همیشه خیلی حرفه ای با این گونه مسائل کنار آمده و حتی عدم دعوتش روی عملکرد مثبتش برای تیم منصوریان تاثیر منفی ای نگذاشته.باید به انتظار نشست و دید کادر فنی تیم ملی چه زمانی از دو مدافع راست نه چندان آماده این روزهای تیم ملی دل می کنند و بازهم جناح راست را به شماره 2 معروف فوتبال ایران می سپارند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: