کد خبر: ۶۸۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۸۵۸
همزمان با 95امین سالگرد گروه تامین سرمایه‌ فیلم سینمایی و تلویزیون، کرک داگلاس 100سالگی خود را جشن می‌گیرد. به گفته پسرش او 40 میلیون دلار برای تامین نیازهای افراد حرفه‌ای صنعت به این گروه اعطا کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری صبا: همزمان با 95امین سالگرد گروه تامین سرمایه‌ فیلم سینمایی و تلویزیون، کرک داگلاس 100سالگی خود را جشن می‌گیرد. به گفته پسرش او 40 میلیون دلار برای تامین نیازهای افراد حرفه‌ای صنعت به این گروه اعطا کرده است.
 


اسطوره سینمایی، کرک داگلاس شنبه شب تولد 100 سالگی خود را جشن گرفت. او همزمان با این مناسب به گروه سرمایه فیلم سینمایی و تلویزیون، گروهی که نیاز اعضای حرفه‌ای صنعت را تامین کرده و به دوام آن کمک می‌کند و دهه‌ها مشغول فعالیت است، کمک مالی کرده است.

در مراسم برگزار شده به این مناسب یکی از به یادماندنی ترین لحظات زمانی بود که مایکل داگلاس به پدر خود ادای احترام کرد. او گفت که پدرش، کرک و همسر او، آن که 62 ساله است بیش از 40 میلیون دلار به این مراسم اعطا کردند.

کرک پس از آن در برابر مهمانان به روی صحنه آمد و گفت: " از پسرم مایکل تشکر می‌کنم. همیشه او را مثل یک دکتر یا وکیل می‌دیدم، اما او را می‌بخشم. فکر می‌کنم بازیگر خوبی است."

MPTF گروهی است که به پیشکسوتان صنعت سرگرمی‌سازی –از اعضای سازنده فیلم‌ها تا بازیگران و تهیه‌کنندگان- که دوران سختی را در زندگی خود می‌گذرانند کمک می‌کند تا مشکلات مربوط به سلامت خود، یا بستگان نزدیک خود را برطرف کرده و از حمایت و کمک بیشتری برخوردار شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: