کد خبر: ۶۸۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۹۴۷
بعد از انصراف ناگهانی آنجلینا جولیا از حضور در بازسازی فیلم کلاسیک معروف سیدنی لومت، سازندگان نسخه امروزی «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» از قطعی شدن حضور جانی دپ و جودی دنچ در این فیلم خبر داده‌اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت آی ‌سینما: بعد از انصراف ناگهانی آنجلینا جولیا از حضور در بازسازی فیلم کلاسیک معروف سیدنی لومت، سازندگان نسخه امروزی «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» از قطعی شدن حضور جانی دپ و جودی دنچ در این فیلم خبر داده‌اند. کنت برانا بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرلندی که بازسازی این پروژه را برعهده دارد، علاوه‌بر دپ تعدادی از مطرح‌ترین بازیگرهای هالیوود از جمله میشل فایفر، دیزی ریدلی و مایکل پینا را برای نقش‌آفرینی در این تریلر جنایی انتخاب کرده است.

جانی دپ با قطار سریع‌السیر شرق می‌آید
به گزارش «هالیوود ریپورتر»، برانا سازنده فیلم‌های «ثور»، «جک رایان» و «سیندرلا» که قصد دارد به زودی نسخه سینمایی رمان معروف آگاتا کریستی را بازسازی کند، با گروهی از بازیگران طراز اول هالیوود برای ایفای نقش در این پروژه به توافق رسیده است.

«قتل در قطار سریع‌السیر شرق» اولین‌بار به کارگردانی سیدنی لومت و با بازی آلبرت فینی، لورن باکال، اینگرید برگمان و شان کانری در سال 1974 روی پرده رفت. داستان فیلم روایتگر ماجراهای هرکول پوآرو کارآگاه مشهور بلژیکی و تلاش‌هایش برای حل پرونده قتلی است که در قطار معروف رخ داده است. رمان آگاتا کریستی نویسنده انگلیسی معروف‌ترین داستان‌های جنایی تاریخ ادبیات در سال 1934 منتشر شد و چهار دهه بعد، نسخه سینمایی آن توسط لومت ساخته شد.

برانای 55 ساله که در گذشته در فیلم‌های معروفی مانند «شهرت»ِ وودی آلن، «غرب وحشی وحشی» و «هری پاتر و تالار اسرار» بازی کرده است، در نقش هرکول پوآرو جلوی دوربین خواهد رفت و هدایت بازیگرانش را برعهده خواهد داشت – در نسخه کلاسیک فیلم، آلبرت فینی نقش پوآرو را به تصویر کشیده بود. آنجلینا جولی که زمانی قرار بود در نقش «خانم هریت هوبارد» یکی از مسافران مظنون قطار ظاهر شود، مدتی پیش از بازی در این پروژه انصراف داد و حالا میشل فایفر برای بازآفرینی نقشی که زمانی لورن باکال به تصویر کشیده بود، با سازندگان فیلم قرارداد امضا کرده است.

دنچ بازیگر کهنه‌کار انگلیسی برای بازی در نقش «شاهزاده خانم دراگومیروف» که شخصیتی متعلق به خاندان سلطنتی روسیه است اعلام آمادگی کرده و جانی دپ در نقش شخصیت «رچت» ظاهر خواهد شد که قتل او پیش‌برنده خط اصلی داستان است.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، فیلمبرداری «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» از ماه نوامبر در لوکیشن‌هایی شامل لندن و مالتا آغاز خواهد شد. مایکل گرین نویسنده فیلم ابرقهرمانی «فانوس سبز» نگارش سناریوی اقتباسی این پروژه را برعهده داشته است.

استودیوی فاکس قصد دارد بازسازی فیلم کلاسیک لومت را از 22 نوامبر 2017 (یکم آذر 96) و همزمان با داغ شدن فصل جوایز روانه پرده سینماها کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: