کد خبر: ۶۸۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۱۴۸۶
یکی از ستارگان محبوب و مجرد هالیوود لئوناردو دی کاپریو است که سرانجام طلسم نبردن جایزه اسکار را امسال شکست.
نخستین اخبار از ازدواج رسمی دی‌کاپریوبه گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت کافه سینما: یکی از ستارگان محبوب و مجرد هالیوود لئوناردو دی کاپریو است که سرانجام طلسم نبردن جایزه اسکار را امسال شکست.

به نقل از Aceshowbiz لئوناردو دی کاپریو مدتی است با نینا آگدل آشنا شده است و این زوج قرار است سال آینده با هم پیمان زناشویی ببندند. یکی از نزدیکان این زوج اعلام کرد که بهار سال آینده مراسم ازدواج این زوج خواهد بود و چون نینا به مراسم نامزدی علاقه ای ندارد. قرار شده که یک مراسم ازدواج با حضور نزدیکان  ودوستان در «سنت برتس» یا یک جزیره خصوصی برگزار شود. لئوناردو در تدارک مراسم است اما می خواهد که نظر نینا نیز کاملا اعمال بشود. این خانم یک حافظ محیط زیست است.

در سال های گذشته نام لئوناردو دی کاپریو با بانوان مشهور فراوانی آورده شد. اما این بازیگر مطرح تا حالا با وجود اخبار فراوانی که گرد او وجود داشته، تا به حال ازدواج رسمی نداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: