کد خبر: ۶۸۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
تعداد بازدید: ۶۵۸
با گذشت یازده ماه از آغاز پخش سریال «معمای شاه» و نمایش 41 قسمت از این اثر تاریخی، سازمان صدا و سیما شیوه پخش این اثر تاریخی را تغییر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از شیوه پخش «معمای شاه» تغییر کردخبرگزاری ایسنا:  با گذشت یازده ماه از آغاز پخش سریال «معمای شاه» و نمایش 41 قسمت از این اثر تاریخی، سازمان صدا و سیما شیوه پخش این اثر تاریخی را تغییر داد.
 
روابط عمومی «معمای شاه» علت آن را پاسخ به درخواست‌های مکرر بینندگان عنوان کرده است.

در ادامه این خبر آمده است:

«در بازدید اواخر شهریور ماه رییس صدا و سیما از پشت صحنه معمای شاه در شهرک سینمایی غزالی، اخباری درباره پخش هر شبی این سریال بعد از پایان دهه اول محرم مطرح شد و در نهایت با جمع‌بندی‌های دقیق و بررسی‌های گسترده، مقرر شد از روز شنبه (24 مهرماه 1395) این سریال به صورت هر شبی پخش شود. بر اساس تصمیم‌های صورت گرفته، مخاطبان «معمای شاه» شش روز در هفته شاهد پخش این سریال تاریخی خواهند بود و این سریال تنها یک روز ـ پنجشنبه یا جمعه ـ پخش نخواهد داشت.»

 پخش معمای شاه از ابتدا آغاز می‌شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: