کد خبر: ۶۸۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۱۶۰۹
آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری شنبه از شبکه نسیم بروی آنتن خواهد رفت و گروه تولید بعد از ماه محرم و صفر دوباره ضبط این برنامه را از سر خواهند گرفت.
«دورهمی» به قسمت‌ آخر رسید!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری شنبه از شبکه نسیم بروی آنتن خواهد رفت و گروه تولید بعد از ماه محرم و صفر دوباره ضبط این برنامه را از سر خواهند گرفت.

آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری پنج شنبه مقابل دوربین خواهد رفت.

همچنین آخرین قسمت از این برنامه شنبه هفته آینده پخش خواهد شد.

مهمان‌هایی که قرار است در این سه قسمت با مدیری به گفت‌وگو بنشینند، مرجانه گلچین، هادی کاظمی، نیما مسیحا، سید علی ضیا، فقیهه سلطانی و ... خواهند بود که به تناسب برنامه تعدادی از این مهمان‌ها برای پخش انتخاب می‌شوند.

 ادامه پخش و ضبط «دوهمی» به بعد از ماه محرم و صفر موکول می‌شود و در این مدت زمانی مهران مدیری قصد دارد تا فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» را کارگردانی کند و به احتمال فراوان گروه تولید و ساخت این برنامه بعد از ماه صفر دوباره کار خود را آغاز خواهند کرد.

برنامه «دورهمی» به کارگردانی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت، اجرای مهران مدیری و بازی بازیگرانی چون: سیامک انصاری، الیکا عبدالرزاقی، مهران رنجبر، رامین ناصر نصیر، سروش جمشیدی و ... پنج شنبه (21) جمعه و شنبه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: