کد خبر: ۶۸۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۷۳۹
برنامه «خندوانه»، سه‌شنبه شب، ۶ مهرماه با حضور مجید‌ صالحی بازیگر کمدی سینما و تلویزیون و دوقلوهایش به روی آنتن رفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، برنامه «خندوانه»، سه‌شنبه شب، ۶ مهرماه با حضور مجید‌ صالحی بازیگر کمدی سینما و تلویزیون و دوقلوهایش به روی آنتن رفت.

ابتدای برنامه، مجید صالحی با فرزندانش حنا و آروین در برنامه حاضر شد و به همراه رامبد جوان به بازی با آن‌ها پرداخت.

او در ادامه گفت: «من یکی از آرزوهایم بود که بچه‌هایم دو قلو باشند و از خدا خواستم و او هم به من داد. حنا شبیه من است و آروین شبیه همسرم.»

صالحی همچنین از شیطنت‌های بچه‌هایش گفت: «اصلا اهل حرف گوش کردن نیستند و حرف خوابیدن را هم نباید زد. وقتی یخ‌شان هم آب شود، شبیه کروکودیل می‌شوند.»

سپس او درباره اوضاع کاری‌اش گفت: «در حال حاضر شش فیلم سینمایی در صف اکران دارم و یک سریال تلویزیونی و برای شبکه خانگی هم کار کرده‌ام. خیلی‌ها به من می‌گویند چرا کار نمی‌سازی و من باید بگویم که دلیلش تنبلی و سرشلوغی به خاطر بچه‌هاست. تلویزیون هم سفارش داده‌ و هیچ مشکلی وجود ندارد و حتما در آینده یک کار را کلید خواهم زد.»

این بازیگر درباره کارهایی که در خانه برای بچه‌هایش انجام می‌دهد گفت: «معمولا برایشان اسب می‌شوم و کارهای شخصی‌شان را به من می‌گویند و من انجام می‌دهم.»

صالحی در پایان از مشکل قلبی‌اش گفت و از همه کسانی که به طور ناخواسته آزارشان داده است، حلالیت طلبید.

رضا کیانیان مهمان دیگر این برنامه بود که درباره کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» گفت: «اگر تا یک ماه دیگر تعداد اعضا این کمپین به یک میلیون نفر برسد، نماینده سازمان ملل قول داده‌ است تا در حفظ و نگهداری دریاچه به ما کمک کند. علاقمندان از طریق اینترنت یا ارسال عدد 1 به شماره تلفن 30007040، می توانند حمایت خود را اعلام کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: