کد خبر: ۶۸۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۵۷۰
آتش سوزی واحد پالایش میعانات گاز و نفت شاهرود پس از تلاش پنج ساعته مهار شد .
مهار آتش‌سوزی پالایشگاه شاهرودبه گزارش خبرداغ ، آتش سوزی واحد پالایش میعانات گاز و نفت شاهرود که از ساعت 2:30 بامداد امروز آغاز شده بود ، پس از تلاش پنج ساعته 40 آتش نشان مهار شد و هم اکنون آتش نشانان مراحل سرد کردن محل حریق را انجام می دهند .
 
علیرضا محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود گفت : در این آتش سوزی حدود 100 هزار لیتر میعانات گازی و نفتی که در پنج مخزن نگهداری می شد از بین رفت .
 
وی افزود : برای اطفای این آتش سوزی علاوه بر نیروهای آتش نشان شاهرود ، نیروهای دامغان و بسطام هم به محل اعزام شده بودند .
 
محمدی افزود : شیرهای نفتی واحد پالایشگاه بسته شده و امکان شعله ور شدن مجدد از بین رفته است .
 
واحد پالایش میعانات گاز و نفت شاهرود در جاده شاهرود - دامغان در جوار نیروگاه سیکل ترکیبی شهید بسطامی شاهرود قرار دارد . هنوز گزارشی از علت این حادثه اعلام نشده است .
 
در واحد پالایش میعانات گاز و نفت شاهرود روزانه 300 هزار لیتر میعانات گازی به 60 درصد بنزین و 40 درصد گازوئیل تبذیل می شود . این واحد پالایشگاهی دارای 20 مخزن 300 هزار لیتری و سه مخزن 700 هزار لیتری است.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: